تاکید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بر توانمندسازی در حوزه کتاب است

امیدبخش گفت: برگزاری کارگاه‌ های توانمندسازی در زمینه‌ های گوناگون کتاب از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی امیدبخش»، امروز (شنبه 29 آبان) در مراسم رونمایی از کتاب ‌های پژوهی انتشارات تخت‌ جمشید، پژهان و فرهنگ پارس در ششمین روز بزرگداشت هفته کتاب گفت: در حوزه ویراستاری و محتوایی نیاز به کار کردن بیشتری در استان هستیم و 2 کارگاه در این خصوص امسال برگزار شد که مورد استقبال مطلوبی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: برگزاری کارگاه‌ های توانمندسازی در زمینه‌ های گوناگون کتاب از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.

«آرین رزمجویی»، نیز در این مراسم گفت: امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پشتیبانی از کتاب ‌های پژوهشی هر استان گام برداشته است.

مدیر گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: با بررسی‌ های انجام شده حدود ۷۰ عنوان کتاب در زمینه استان فارس توسط انتشارات ‌های فارس در یک سال گذشته زیر چاپ رفته است که ۳۲ کتاب پذیرفته شد تا در اولویت خرید کتاب باشند و در این هفته رونمایی شدند.

خاطر نشان می شود در این آئین از کتاب «کشن در گذرگاه تاریخ»، نوشته عرفان گرایی و صفدر مرادی، کتاب «اصل و نسب ایل باقری» نوشته محمد امیری و کتاب «تاریخ ایلخان ممسنی» نوشته ناصر اشرافی از انتشارات تخت ‌جمشید، کتاب‌ های «مسجد نصیرالملک» و مجموعه کتاب ‌های «خانه‌ های مادری»، نوشته علیرضا گل ‌گلی از انتشارات پژهان و کتاب‌ های «گردشگری ادبی در شیراز» و «شیراز شهر موزه‌ ها» نوشته امیرحسین حکمت‌ نیا و محمد کریم خرمایی از انتشارات فرهنگ پارس رونمایی شد.

کد خبر 1118280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha