برگزاری جشنواره نقاشی «یار مهربان» در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني جشنواره نقاشي «يار مهربان» در سطح کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در این خصوص اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ايلام در راستاي گراميداشت هفته کتاب و کتابخواني اقدام به برگزاري جشنواره نقاشي با عنوان «يار مهربان» کرده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بيان اينکه اين جشنواره با استقبال کودکان و نوجوانان عضو در کانون هاي مساجد مواجه شده است، افزود: تاکنون بيش از 100 اثر نقاشي با موضوع کتاب و کتابخواني به دبیرخانه جشنواره رسیده است که در پایان برگزاری جشنواره به 10 اثر برگزیده جوایزی اهدا می شود.

 

وی تصريح کرد: برگزاري نشست با کتابداران و مديران کتابخانه‌هاي مساجد استان به منظور فعال سازي مجدد آنها و اجراي برنامه ها و طرح هاي فرهنگي در راستاي جذب و تشويق کودکان و نوجوانان به اين کتابخانه از دیگر برنامه ستاد فهما ایلام در حوزه کتاب و کتابخواني خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خاطرنشان کرد: امید است با توجه به وقفه اي که در فعاليت هاي حضوري کتابخانه هاي مساجد در دوران کرونا پيش آمده بود، با شروع مجدد فعاليت کتابخانه شاهد روتق روافزون و خضور جوانان و نوجوانان در برنامه ها و فعاليت هاي کتابخانه هاي کانون هاي مساحد باشيم.

کد خبر 1118292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha