سازمان بسیج و کانون مداحان خراسان رضوی بیانیه صادر کرد

سازمان بسیج و کانون مداحان خراسان رضوی به مناسبت هفته بزرگداشت شجره طیبه بسیج بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سازمان بسیج و کانون مداحان خراسان رضوی به مناسبت هفته بزرگداشت شجره طیبه بسیج بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، مولود انقلاب، زائیده تفکر ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و تداعی کننده رشادت‌ها، پاکی‌ها و حماسه‌ها است. درهفته باعظمت و پربرکت بسیج، یاد و خاطره ۹۲ هزار شهید بسیجی دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت، مدافع سلامت و مدافع حرم و همه پیشکسوتان، اساتید و پیرغلامان بسیجی که در بین ما نمی‌باشند را گرامی می‌داریم.

 

در حقیقت بسیج مردمی‌ترین نهاد در کشور می‌باشد که برخاسته از دل مردم و در عرصه‌های مختلف نقش راهبری و پیش‌برندگی نظام و انقلاب را برعهده دارد و یکی از موثرترین نهادها در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب و ارزشها می‌باشد.

 

جامعه ستایشگران مذهبی، شاعران بسیجی، مداحان بسیجی و فعالین بسیجی در هیآت مذهبی، سنگربانان جبهه فرهنگی انقلاب و سفیران ولایت فقیه هستند که با تأسی از تفکر ناب و راهبردی اسلام، مشق و مأموریت رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) را در عرصه‌های معنوی و نورانی برعهده دارند.

 

ذاکران بسیجی آل‌الله با تأسی از مکتب سلیمانی و روح مطهر سردار دلها که به مثابه خورشیدی بر تارک مسلمین جهان می‌درخشد در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و در تریبون‌های معنوی اهل‌بیت تا آخرین نفس از آرمان بلند ارزشهای اسلام، انقلاب و ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

 

کانون مداحان و بسیج مداحان خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به همه ذاکران آل‌الله بسیجی استان، از همه تلاش‌ها و مجاهتهای این قشر اثرگذار در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی تقدیر و تشکر می‌نماید و آرزوی علو درجات را برای شهدای عزیز امام شهیدان و شفای همه جانبازان و ایثارگران سرافراز بسیجی را از خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(ع) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت(مدظله‌العالی) مسئلت دارد.

 

                     سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی خراسان رضوی

کد خبر 1118320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha