مدال برنز مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری به جوان کردستانی رسید

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: مدال برنز نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری به جوان کردستانی رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ ساسان محمدی آرندان مهارت آموخته کردستانی شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری که از 23 تا 25 آبان ماه سالجاری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و با حضور 12 شرکت کننده برگزار شد، موفق شد با کسب 733 امتیاز مدال نقره این دوره از مسابقات ملی مهارت را کسب کند.

 

 

سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در این رابطه به خبرنگاران اظهار کرد: پروژه این دوره از مسابقات به مدت 19 ساعت تعریف شده بود که خوشبختانه ساسان محمدی آرندان مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج توانست با کسب 733 امتیاز پس از مهارت آموختگانی از استان‌های مازندران و قم جایگاه سوم این دوره از مسابقات را کسب نماید.

 

 

احمدی با تبریک این موفقیت ارزشمند به مردم شریف استان کردستان بویژه تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان کردستان گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند برای شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

 

 

گفتنی است؛ برگزیدگان نوزدمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده‌سازی به چهل ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت که از تاریخ 12 الی 17 اکتبر سال 2022 (مهر ماه سال 1401) در شهر شانگهای کشور چین برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

کد خبر 1118330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha