توسعه خدمت رسانی به مردم در هفته بسیج

میرکریمی با یادآوری این که بسیج، نیرویی از مردم است و همه برنامه های اجرا شده در آن برای مردم است، برنامه ریزی برای هفته بسیج را تنها توسعه خدمت رسانی به مردم توصیف کرد و به تشریح جزئیات آن در شهرستان گلپایگان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «سید عباس میرکریمی» در نشستی با خبرنگاران، «بسیج پاره تن مردم» را شعار سال جاری هفته بسیج ذکر کرد و گفت: بسیج نیرویی از مردم است و از این رو همه برنامه های بسیج، اقدام و خدمتی برای مردم در محله ها و روستا ها است و برنامه ریزی هفته بسیج با هدف توسعه خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان با اشاره به برپایی نمایشگاه سه روزه دستاوردهای بسیج در استان از برگزیده شدن پایگاه امیرالمونین در عرصه ورزش خبر داد و بیان کرد: جشنواره جهادگران علم و رونمایی از سه اختراع در دانشکده فنی مهندسی انجام می شود و نگارخانه شهید رجایی در مسجدالمهدی افتتاح می شود.
وی به برپایی میزهای خدمت با حضور مسئولان پاسخگو بزای حل مشکلات مردم در مساجد شهرستان خبر داد و افزود: گروه بسیج مهندسی کشاورزی در طرح واکسیناسیون دام و طیور با اداره جهاد کشاورزی برای ارائه خدمت به مناطق محروم همکاری می کند.
میرکریمی تجلیل از خادمان عرصه سلامت، اجرای طرح شهید رهنمون در روستای «شید آباد»، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دبیرستان امام خمینی(ره) و افتتاح پنجاه و چهارمین صندوق قرض الحسنه با هدف اشتغالزایی و برپایی اردوهای یک روزه جهادی و خدمت رسانی به مردم را از برنامه های قرارگاهی بسیج الگوی جهادی و سلامت برشمرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپايگان برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جواد الائمه و دیدار با علما و ائمه جمعه دو شهر و تبیین خدمات بسیج در مساجد را از برنامه های قرارگاهی معنویت و اخلاق ذکر کرد و ادامه داد: همایش های تکریم خانواده با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تحکیم خانواده در مساجد و در سطح شهرستان برگزار می شود.
وی از برگزاری نشست های روشنگری در محلات و پایگاه های مختلف و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و تشریح کرد: افتتاح نمایشگاه هنرهای سنتی،تجسمی و خوشنویسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برپایی ایستگاه های فرهنگی سیار و اجرای سرودهای پاتوقی در بلوار پاسداران و اجرای سرودهای حماسی در مدارس از برنامه های فرهنگی بسیج در این هفته است.
میرکریمی به برگزاری همایش های پیاده روی، مسابقات فوتسال، والیبال، تیراندازی، آمادگی جسمانی در طول هفته بسیج، اشاره کرد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج، از همراهان مردمی بسیج، پیشکسوتان بسیج و فرماندهان بسیج در رده های،مختلف، در این هفته تجلیل و تقدیر می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپايگان با بیان اينکه عطر افشانی قبور شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثار گران در شهر و روستا و برگزاری یادواره شهدا انجام می شود، اظهار کرد: همایش اقتدار بسیج از میدان ۱۷ شهریور تا آستان امامزادگان ۱۷ تن در سوم آذرماه و برنامه میقات صالحین در روز جمعه پنجم آذر ماه برگزار می شود ./

کد خبر 1118337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha