راه‌یابی نمایش «عاشقانه‌های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به جشنواره‌ تئاتر استانی فجر

نعمت اللهی گفت: برای نخستین بار در جهرم، نمایش «عاشقانه‌های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به دور پایانی سی ‌و دومین جشنواره‌ استانی فجر راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محسن نعمت اللهی»، امروز (یکشنبه ۳۰ آبان) از راهیابی نمایش «عاشقانه‌های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به کارگردانی «حامد افسر» از جهرم به دور پایانی سی ‌و دومین جشنواره‌ استانی فجر خبر داد و گفت: راه‌یابی این نمایش به تئاتر فجر استانی بدون شک تحول بسیار خوبی در زمینه تئاتر شهرستان رقم می زند.
 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با بیان اینکه این اولین بار پس از انقلاب اسلامی است که یک نمایش از شهرستان جهرم به جشنواره استانی فجر راه پیدا می‌کند، افزود: این اتفاق نتیجه‌ و برآیند زحمات و تلاش‌های تمام فعالان نمایش شهرستان جهرم است.

 

وی با قدردانی از عوامل این اثر بابت تلاش‌ها و پیگیری‌های زیاد در روشن نگه داشتن چراغ تئاتر در شهرستان جهرم و همچنین مسئولان محلی بابت همراهی و پشتیبانی از اهالی هنر، عنوان کرد: این اتفاق قطعا‌ نتایج و آثار بسیار سودمندی برای مجموعه تئاتر شهرستان به همراه دارد.

 

نعمت اللهی با تاکید بر حمایت و همراهی مجموعه تحت‌نظر خود با همه‌ی اهالی نمایش تاکید کرد: اگر چه امکانات مورد نیاز اهالی تئاتر در شهرستان جهرم در شان این دوستان نیست اما از هیچ‌گونه حمایتی دریغ نمی شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرستان جهرم نیز نگاه تازه و جدیدی به برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان داشته باشند و همراهی آن‌ها بتواند بخشی از گلایه‌مندی اهالی فرهنگ و هنر را برطرف کند.

کد خبر 1118372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha