تقدیر از آموزشگاه طراحی لباس و پارچه روحی

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از مدیر موسسه و آموزشگاه طراحی لباس و پارچه روحی برای ارائه آموزش مطلوب وتلاش جهت راهیابی هنرجویان به دانشگاه های هنر و الزهرا(ع) تقدیر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور: مریم پورشهابی ضمن تقدیر از علی روحی مدیر عامل و اساتید آن موسسه بیان داشت:این کارگروه ازمؤسسات و فعالین حوزه مد و لباس که به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند جهت ارتقاء این بخش فعالیت می نمایند حمایت می کند و با همت و تلاشی که تاکنون صورت گرفته است انشالله شاهد شکوفایی و نتایج بسیار خوبی درآینده باشیم .

وی افزود: خوشبختانه مدیران و اساتید این موسسات در حوزه مد و لباس بسیار فعال می باشند و تمایل دارند، علاقمندان به طراحی لباس و پارچه بخصوص جوانان را، چه از نظر علمی و چه از نظر تخصصی ارتقاءداده و وارد بازار کار نمایند و همچنین کمک نمایند تا طراحان جوان بتوانند آثار خود را در کشور، منطقه و جهان ارائه دهند.

دبیر این کارگروه با بیان اینکه امیدوارم با هم افزایی و همراهی دیگر دستگاه ها بتوانیم آینده درخشانی برای طراحان بخصوص جوانان که در این حوزه فعال هستند بوجود بیاوریم و شاهد پیشرفت آنها در جامعه باشیم گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم دارد برای مناطق محروم کشور کلاس های آنلاین هنری را بصورت رایگان اجرا نماید.

علی روحی مدیر عامل موسسه و آموزشگاه طراحی لباس و پارچه روحی گفت: این موسسه با استفاده از اساتید مجرب و سرفصل و دوره های علمی دانشگاه، کلاس هایی را در سطح کارشناسی ارشد  برای طراحی لباس و پارچه برگزار می نماید که این امر باعث می شود هم از نظر علمی و هم عملی سطح هنرجویان بسیار بالا برود. تا جایی که  امسال 55 هنرجوی این موسسه توانستند در کنکور سراسری کارشناسی ارشد رتبه بیاورند. از این تعداد 19 نفر به رتبه های زیر 22 از دانشگاه های هنر و الزهرا دست پیدا کردند.

کد خبر 1118401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha