اقتصاد دیجیتال راهکار برون‌رفت خراسان جنوبی از مشکلات است

رضایی با بیان اینکه از ابتدای امسال سه هزار تولید محتوا با استفاده ازفعالان فضای مجازی بسیج شکل گرفته است،گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از راه های برون رفت خراسان جنوبی از مشکلات است که باید با استفاده از نیروهای انسانی توانمند استان به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سجاد رضایی» امروز (۳۰ آبان) در همایش مجاهدان سایبری استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آن‌ها در ایران حضرت امام خمینی(ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، اظهار کرد: امروز در رأس همه مسائل اسلامی قضیه مواجه با امریکا است و باید تمام تجهیزات ما به طرف این دشمن باشد مبادا تبلیغات سویی بشود که در افکار ما تشتت ایجاد کند.

 

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امام راحل فلسفه تشکیل بسیج را تعمیم به کل جهان دادند و بحث بسیج جهانی مستضعفین را مطرح کردند، افزود: باید تمام ظرفیت آزادی‌خواهان جهان برای مبارزه با استکبار بسیج شوند.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز برای حفظ ایران اسلامی و مقابله با استکبار جهانی مأموریت ویژه دادند که اکنون در بستر فضای مجازی تمام زمینه ها برای این مأموریت ها فراهم است.

 

لزوم مقابله با آرایش جنگی دشمنان در فضای مجازی

رضایی با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی برنامه ریزی می کنند که به کشور ضربه بزنند، گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز دشمنان از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته و در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد، باید خودش را در همه‌ی بخش‌های مختلف آماده کند.

 

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه قوی شدن کشور جزو هدف‌های ما است، عنوان کرد: بنابراین همه ما باید تفکر بسیجی، فرهنگ قرآنی و اسلامی را در بستر فضای مجازی و شبکه‌های مختلف اجتماعی نشر و گسترش دهیم و برای مقابله با استکبار جهانی آماده شویم.

 

وی با بیان اینکه باید آمادگی پیدا کنیم که با استفاده درست از ظرفیت فضای مجازی حرف حق اسلام را به گوش بشریت برسانیم، گفت: فضای مجازی می تواند ابزاری برای زدن تودهنی به دشمنان داخلی و خارجی باشد.

 

آموزش ۵۶ هزار نفر ساعت در شبکه فعالان فضای مجازی بسیج

رضایی با اشاره به اینکه شبکه فعالان فضای مجازی بسیج در موضوع شبکه های اجتماعی، سواد رسانه، تولید محتوا، تحلیل و پایش اطلاعات و زیرساخت و فنی ایجاد شده است، افزود: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۵۶ هزار نفر ساعت آموزش حضوری در موضوعات مختلف داشته ایم.

 

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت در موضوع سواد رسانه ۶۳ هزار نفرساعت و در بحث های مجازی ۴۱ هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه ۳ هزار تولید محتوا با استفاده از فعالان فضای مجازی بسیج شکل گرفته است، عنوان کرد: بیش از ۱۷۰ دستور کاری مشخص برای جبهه سازی و فعالیت هماهنگ در نظر گرفته شده است.

 

رضایی یکی از موضوعات سازمان فضای مجازی سپاه استان را بحث های فناوری و استارت‌آپ ذکر کرد و گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از راه های پیشرفت و برون رفت استان خراسان جنوبی از مشکلات است که باید با استفاده از نیروهای انسانی توانمند استان به این سمت حرکت کنیم و جزو استان های برتر در حوزه هوش مصنوعی قرار بگیریم.

 

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری رویدادهای تولید محتوای دیجیتال بسیج، تصریح کرد: امسال سومین رویداد تولید محتوا در سه زمینه تولید نرم افزار موبایلی، بازی موبایلی، پویانمایی و انیمیشن برگزار شد که امروز از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

 

 

کد خبر 1118422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha