بسیجیان ادارات میراث دار تفکر بسیجی باشند

شعبانی گفت: بسیجیان ادارات باید پیشتاز بوده و نمونه بارز برای همه بسیجیان باشند و به نوعی باید میراث دار تفکر بسیجی باشند.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: وظیفه اصلی بسیج در ادارات، کمک به کارآمدی و سلامت نظام اداری است تا همه مردم از خدمات مناسب برخوردار شده و خدمت رسانی مناسبی به مردم ارائه شود.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: بسیج متعلق به همه افراد، اقشار و نهادهاست و به گروه خاصی تعلق ندارد و همه ما باید در راستای عمل به فرامین رهبری و حضور همه جانبه در پایگاهها، حوزه ها و اقشار بسیج توجه ویژه اعمال کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: همزمان با هفته بسیج حضور در ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی در دستور کار است که تاکنون حضور در جمع کارکنان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران اجرایی شده و امیدواریم همه ما در نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه تلاش کرده و در این راستا فرهنگ سازی مناسب انجام شود.

 

شعبانی گفت: بسیجیان ادارات باید پیشتاز بوده و نمونه بارز برای همه بسیجیان باشند و به نوعی باید میراث دار تفکر بسیجی باشند.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: شعار محوری هفته بسیج امسال را «بسیج پاره تن مردم» عنوان شده است و باید همه با هم با استفاده از همه توان مردمی برای فرهنگ سازی تفکر بسیجی در جامعه تلاش کنیم.

 

وی یادآور شد: بسیج در تمام صحنه‌ها و میدان‌هایی که مورد نیاز مردم بوده، وارد شده و سربلند بوده‌ است؛ از مسائل امنیتی پیش‌ از دفاع مقدس گرفته تا هشت سال ایستادگی و مقاومت جانانه در دفاع مقدس و تا به امروز که بسیج تبدیل به یک الگوی بزرگ برای جهانیان شده است.

کد خبر 1118435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha