کتاب ‌«مجاهد» در بیرجند رونمایی شد

همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی و هفته گرامیداشت بسیج، کتاب «مجاهد» مجموعه خاطرات رزمنده بسیجی «علیجان اصالتی» با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهدا در بیرجند رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در ستایش، بانوان شهید پرور همزمان با سراسر کشور پیش از ظهر امروز (۳۰ آبان) با حضور مادران معظم شهدای هنرمند، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل بانوان استانداری خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان و اهالی قلم در بیرجند برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام (ص) «علم را با نوشتن در بند کشید»، افزود: امام علی علیه السلام نیز در روایتی می‌فرمایند‌ «کسی که با کتاب آرامش پیدا کند هرگز آرامش خود را از دست نخواهد داد».

 

 

وی همچنین بر مکتوب شدن خاطرات و سخنان شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: هر شهید حداقل به طور متوسط چهار بار بر همراهی مردم با ولایت تاکید کرده است.

 

گفتنی است، در این مراسم از کتاب «مجاهد» نوشته «زینب رمضانی و سمیه بخشی»؛ مجموعه خاطرات رزمنده بسیجی «علیجان اصالتی» که در سال ۱۳۷۲ مؤفق به دریافت درجه مجاهد بسیجی از دست رهبر معظم انقلاب شده است رونمایی شد. «آقای اصالتی» جز ۵ نفری است که در کشور مؤفق به اخذ درجه مجاهد بسیجی در کشور شده است. کتاب «مجاهد» با حمایت موسسه آیه‌های استقامت خراسان جنوبی به رشته تحریر در‌آمده است.

 

 

 

 

کد خبر 1118460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha