کتاب«نمی دانم چرا»در طرح ملی شنبه های کتاب معرفی شد

کتاب«نمي دانم چرا»با محوريت موضوعات تربيتي نوجوانان همزمان با هفته کتاب و کتابخواني در طرح ملي شنبه هاي کتاب کانون فرهنگي و هنري والفجر سمنان معرفي شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» یکی از اولویت های سومین رویداد ملی فهما، راترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کردوگفت: به همین منظور اجرای طرح شنبه های کتاب در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان با بیان اینکه طرح ملی شنبه های کتاب در قالب رواق کتاب سومین رویداد ملی فهما در شنبه هر هفته بامعرفی یک کتاب در مساجد و کانون ها برگزار می شود افزود: در اجرای حضوری این طرح، شنبه هر هفته مابین اقامه نماز مغرب و عشاء یک کتاب مفید و ارزشمند توسط امام جماعت، کتابدار و یا یکی از اعضای کتابخانه مسجد به نمازگزاران معرفی می شود.

 

وی با تأکید براینکه  معرفی کتاب های تربیتی و مطالعه انها می تواند راه های خوبی را برای ارتباط با کودکان و نوجوانان برای جذب بهتر به مساجد را به ما معرفی کند ادامه داد:بر همین اساس گزیده ای از یک کتاب برای نمازگزاران خوانده می شود تا از این طریق آنها با محتوای کتاب آشنا شده و نسبت به خوانش آن ترغیب شوند.

 

همزمان آخرین روز هفته کتاب و کتابخوانی طرح ملی شنبه های کتاب در کانون فرهنگی و هنری والفجر سمنان با معرفی کتاب«نمی دانم چرا» توسط مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساحد استان سمنان برگزار شد.

 

این کتاب با موضوع تربیتی در حوزه کودک و نوجوان به چاپ رسیده است.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه های مختلف در قالب رواق کتاب از جمله طرح ملی شنبه های کتاب سعی بر ترویج بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در جامعه را دارد.

کد خبر 1118495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha