اقداماتی که در رابطه با پاسداشت دفاع مقدس باشد را حمایت می‌کنیم

سردار مرادحاجتی با بیان اینکه اولویت اول ما در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، تکمیل باغ موزه و همچنین نگارش کتاب هایی با موضوع دفاع مقدس است گفت: هر اقدامی که به پاسداشت و یادآوری دوران دفاع مقدس بینجامد را حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» امروز (یکشنبه ۳۰ آبان) در آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقامت که در تالار کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز هفته بسیج اظهار کرد: اقدام خوبی که در خوزستان صورت گرفته، این بوده که مجموعه های فرهنگی به صورت هماهنگ اقدام به رونمایی از کتاب هایی در حوزه دفاع مقدس کرده اند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: سوالی که تاکنون پابرجاست این است که چرا کتاب هایی در مورد زندگی شهید فرجوانی و سالاری تاکنون نگارش نشده، داستان رشادت های این عزیزان می تواند کتاب های بسیار ارزشمندی برای جهان باشد.

 

وی با اشاره به تغییر رویکرد برخی جوانان نسبت به حجاب عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا به روش های مختلف ارزش های انسانی و اسلامی را منحرف سازد و جوانان را از راه خدا دور کند.

 

سردار مرادحاجتی ارسال کتابخانه سیار به روستاها را اقدامی کاملا شایسته و قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: امیدواریم بیش از پیش شاهد چنین اقداماتی از سوی دستگاه های مختلف باشیم.

 

وی با بیان اینکه انقلابی گری امری ساده نیست خاطر نشان کرد: آن شخصی انقلابی است که با عشق در خدمت مردم باشد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یاد آور شد: اولویت اول این اداره کل باغ موزه دفاع مقدس و همچنین نگارش کتاب هایی با موضوع دفاع مقدس است و در هر زمینه ای که می توان به پاسداشت یادآوری های دفاع مقدس کمک شود این آمادگی وجود دارد که از آن حمایت کنیم.

 

کد خبر 1118503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha