افتتاح ۵۰خانه محروم در مازندران

سردار مسلمی گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، ۵۰ خانه محروم در شهرستان‌های استان با ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۳۰آبان) در آئین افتتاح یک واحد مسکونی خانه محروم در روستای سنگتراشان شهرستان ساری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه هم زمان با هفته بسیج طرح‌های محرومیت زدایی در مازندران که توسط بسیج سازندگی اجرایی شده به تعداد ۱۵۰طرح به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، اظهار کرد: هدف ما تامین بخشی از نیاز‌های مردم مستضعف است.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، 50 خانه محروم در شهرستان‌های استان با 9 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: خداوند متعال را شاکریم که امروز شاهد خانه دار شدن یک خانواده نیازمند در جنوب ساری هستیم.

 

 

وی از ساماندهی 42 گلزار شهدا در سطح استان با صرف780 میلیون تومان اعتبار خبر داد و گفت: این زیارتگاه های شهدا در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

سردار مسلمی از بهره‌برداری 38 طرح محرومیت‌زدایی با 5 میلیارد و 200 میلیون تومان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح ها شامل راه روستایی، آبرسانی، پل روستایی، جاده بین مزارع، کانال آب کشاورزی، کتابخانه عمومی، سالن ورزشی، کانون فرهنگی ورزشی، ورزشگاه و استادیوم ورزشی، ساماندهی رودخانه ها، بهسازی سردهنه های کشاورزی، بهسازی مدرسه، بهسازی مساجد و حسینیه، خانه عالم و... می‌ شود که تلاش داریم در هفته بسیج مورد بهره برداری برسند.

 

وی، تعداد پروژه های کلنگ زنی در بخش های عملیات عمرانی‌، محرومیت زدایی و اشتغالزایی که این هفته در مازندران انجام می‌شود را 20 طرح اعلام کرد و افزود: سپاه و بسیج در راستای فرامین مقام معظم رهبری در جهت رفع محرومیت زدایی مصمم هستند و در هرجا که نیاز به ورود بسیج سازندگی جهت رفع مشکلات مردم باشد، از آمادگی کامل برخورداریم.

 

 

سردار مسلمی با بیان اینکه اعتماد به مردم تنها راه برون رفت از همه مشکلات است، گفت: تجربه ثابت کرده هرجا از ظرفیت مردم استفاده شود و تفکر جهادی و انقلابی را پیاده سازی کنیم همه مشکلات مرتفع می شود. اینکه ظرف مدت ۳ماه خانه احداث می شود نتیجه همدلی و نیت خدایی بسیجیان است.

 

 

وی با بیان اینکه بخشی از تجلیات ظهور امام زمان(عج) همین همدلی و وفاق برای دستگیری از نیازمندان و محرومین است، اظهار کرد: همدلی، هم زبانی و حذف منیت موجب می شود مشکلات معیشت مردم مرتفع شود؛ و هر چه از فضای باورهای دینی فاصله بگیریم مشکلات ریاد می شود و هرچه به معنویت نزدیک می شویم توفیقات بیشتری حاصل می شود.

 

کد خبر 1118568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha