نمایشگاه کلید بهشت افتتاح شد 

امروز ۳۰ آبان ماه نمایشگاه کلید بهشت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امام جمعه جیرفت و جمعی از مسئولین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۳۰ آبان ماه نمایشگاه کلید بهشت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امام جمعه جیرفت و جمعی از مسئولین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افتتاح شد.

«حسین اسحاقی» در این باره، گفت: در این نمایشگاه مجموعه ای از تابلوهای خطاطی با مضامین احادیث و روایات پیرامون اهمیت نماز به ویژه اقامه نماز اول وقت در معرض دید عموم قرار داده شده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: نمایشگاه کلید بهشت امروز به همت ستاد اقامه نماز و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت سراسری در کلیه استان ها افتتاح شد.


وی بیان کرد: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در شهرستان جیرفت دایر است و همچنین آثار مشابهی به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های جنوبی استان ارسال می شود تا در آنجا نیز این آثار در معرض دید عموم قرار بگیرند.


اسحاقی در خاتمه هدف از راه اندازی نمایشگاه کلید بهشت را تبیین جایگاه نماز، توسعه و ترویج فرهنگ نماز و جایگاه این فریضه الهی از منظر پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) برشمرد.



 

کد خبر 1118573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha