فصل نو شدن مسجد سید الشهدا (ع) با همکاری بسیج و کانون رسول اکرم (ص)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) از همکاری گروه های جهادی بسیج و کانون برای نوسازی مسجد سید الشهدا (ع) خبر داد.

«قوام صابری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گروه های جهادی بسیج و کانون در قالب گروه جهادی اقدام به نوسازی مسجد سید الشهدا (ع) کرده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) تصریح کرد: این بازسازی شامل تعویض و بازسازی درب و پنجره های مسجد سید الشهدا (ع) کاظم آباد می شود و هزینه آن از طریق رزایش اقتدار جهادگران بسیج تامین شده است.

 

وی ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان مخلص، یادآور شد: همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه های متنوعی با همکاری کانون و بسیج اجرا خواهد شد.

 

صابری اضافه کرد: برگزاری یک دوره مسابقه دارت برای نوجوانان و جوانان عضو کانون و بسیج از جمله برنامه های ورزشی به همین مناسبت است.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) افزود: اعضای گروه سرود این کانون نیز با همین مناسبت سرود شهید حاج قاسم سلیمانی را بازخوانی کرده اند و در برنامه های هفته جاری اجرا خواهند کرد.

 

صابری بیان کرد: تشکیل حلقه صالحین با مشارکت اعضای کانون و بسیج با هدف روشنگری و تبیین اهداف توطئه های دشمنان علیه کشور به نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

 

کد خبر 1118574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha