برگزیدگان مسابقه عکس «مسجد محله ما» تجلیل شدند

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برگزیدگان مسابقه عکس «مسجد محله ما» امروز ۳۰ آبان ماه در مدرسه عادل سرایی با حضور مسئولان فرهنگی استان تجلیل شدند.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برگزیدگان مسابقه عکس «مسجد محله ما» امروز 30 آبان ماه در مدرسه عادل سرایی با حضور مسئولان فرهنگی استان تجلیل شدند.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان زیر 14 سال طی ماه جاری برگزار شده بود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، ادامه داد: این مسابقه شامل نمای مسجد و عکس خاطره‌انگیز و یادگاری و گروهی از مسجد و بخش نقاشی نیز شامل اقامه نماز در مسجد و یا منزل بود.

 

طاهری ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت نوجوانان در این مسابقه، اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ و معارف دین مبین اسلام به ویژه نماز و نماز خوانی در سطح جامعه برگزار شد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: کتابخوانی یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری است که با اهدای کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی می توانیم فرزندان خود را با این فرهنگ غنی آشناتر کنیم.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: برای برندگان این مسابقه به جز جایزه نقدی یک جلد کتاب نیز با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در نظر گرفته ایم تا در ترویج فرهنگ کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان نقشی داشته باشیم.

 

کد خبر 1118596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha