زیرساخت برگزاری آزمون های مکانیزه و کاغذی در ۴۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور فارس فراهم است

صیف گفت: آزمون دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور در استان فارس به صورت حضوری برگزار می شود و زیرساخت لازم برای برگزاری آزمون های مکانیزه و کاغذی در ۴۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان فارس فراهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن صیف»، امروز (یکشنبه 30 آبان) در نشست ویدئوکنفرانس برگزاری آزمون های پایانی با حضور معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور و اعضای ستادهای امتحانات در سطح کشور گفت: امکان برگزاری آزمون دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور در استان فارس به صورت حضوری فراهم شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: با مجوز ستاد ملی کرونا و تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه، آزمون های پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در کشور به صورت حضوری در مراکز و واحدهای دانشگاه برگزار خواهد شد و زیرساخت لازم برای برگزاری آزمون های مکانیزه و کاغذی در ۴۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان فارس فراهم است.

وی اضافه کرد: ۷۲۸ دستگاه رایانه در ۲۲ مرکز و واحد برای برگزاری این شیوه آزمونی در نظر گرفته شده است که توان برگزاری ۲ هزار و ۱۸۴ نفر آزمون در یک روز را دارند.

صیف اعلام کرد: در ۱۸ واحدی که زیرساخت آزمون های مکانیزه وجود ندارد، آزمون های حضوری به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: آزمون های پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و آزمون های  مقطع کارشناسی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و امکان تغییر محل آزمون ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از 1 تا ۹ آذر در سامانه «گلستان» وجود دارد.

کد خبر 1118656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha