جمع آوری ۵۰ میلیارد تومان زکات در مازندران/طلاب در حوزه فرهنگی کمک خوبی برای کمیته امداد هستند

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به جمع آوری ۵۰ میلیارد تومان زکات در مازندران، گفت:روحانیون و طلاب نقش بسزایی در فرهنگ سازی و تشویق مردم به انجام اعمال واجب و مستحبی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۳۰آبان) در نشست با حجت الاسلام «یزدانی» رئیس حوزه علمیه شهرستان رامسر اظهار کرد: در بحث کرونا، مسجد و منبر و محراب تعطیل شد و مشکلاتی به‌وجود آمد، برای تعداد کثیری از طلاب آبرومند مشکلاتی به وجود آمد که به لطف خداند متعال مرتفع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: ارائه خدمات به طلاب با حفظ کرامت انسانی همراه است، در بحث معیشت برخی از طلاب مشکلات فراوانی دارند، امداد از ظرفیت روحانیت می‌تواند در بخش آموزش‌ها‌ی فرهنگی استفاده کند.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه چند طلبه به همراه خانواده در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای محروم مشغول خدمت‌رسانی هستند، تصریح کرد: ۱۹ روحانی در جمع‌آوری زکات به‌صورت مستقیم و ۳۴ روحانی به‌طور غیرمستقیم با ما در ارتباط هستند در ۶ ماهه اول امسال هم حدود ۵۰ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شد.

 

 

وی یادآور شد: به‌خاطر دارم در سال ۱۳۸۶ کل مبلغ زکات استان مازندران ۹ میلیون تومان بود، رغبت مردم درخصوص کمک به نیازمندان جای تقدیر دارد، خوشبختانه بین حوزه و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان تعامل وجود دارد.

کد خبر 1118685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha