استکبارستیزی در همه جوامع جهانی به یک نوع فرهنگ و تفکر بسیجی تبدیل شده است

احمدی با بیان اینکه استکبارستیزی در همه جوامع جهانی به یک نوع فرهنگ و تفکر بسیجی تبدیل شده است گفت: اینکه در مقابل ابرقدرت‌ها یک سری آدم‌ها با دست خالی ایستادگی می کنند و به پیروزی می رسند، این همان تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شاپور احمدی» امروز (یکشنبه ۳۰ آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در هفته‌ای قرار داریم که یادآور تدبیر و ابتکار و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) است.

 

فرمانده سپاه آبادان افزود: امام راحل این شجره طیبه را پایه‌گذاری کرد تا امروز به یک درخت تناور و توانمند تبدیل شود که خوشبختانه از سایه‌اش همه ملل مستضعف و آزاده جهان استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه تصریح کرد: رهبر انقلاب می فرمایند این تفکر بسیجی که حضرت امام‌ پایه‌گذاری کرد همانند گل‌های بهاری است که عطر و بوی آن به خودی خود همه‌ جا را فرا می گیرد. 

 

احمدی با بیان اینکه استکبارستیزی در همه جوامع جهانی به یک نوع فرهنگ و تفکر بسیجی تبدیل شده است اضافه کرد: اینکه در مقابل ابرقدرت‌ها یک سری آدم‌ها با دست خالی ایستادگی می کنند و به پیروزی می رسند، این همان تفکر بسیجی است.

 

وی ابراز کرد: اگر در یمن، مردم با پای برهنه و دستان خالی در مقابل ارتش‌های دنیا ایستادگی کردند این همان تفکر بسیجی است و اگر در کشور عزیزمان ایران مشکلاتی پیش آوردند، هم از لحاظ تحریم‌ها و هم نفوذ خوشبختانه با این تفکر تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

 

فرمانده سپاه آبادان با اشاره به اینکه هر کدام از توطئه‌های دشمنان می توانست یک نظام و یک ابرقدرت را به زمین بزند عنوان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب پایه تفکر بسیجی، احساس مسئولیت است و با همین تفکر و مسئولیت پذیری بسیجی توانستیم طی ۴۲ سال بحران‌های ساخته شده دست دشمنان و مشکلات حاد را پشت سر بگذاریم.

 

وی مردم ایران را سازمان یافته تفکر بسیجی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیح مظهر ارائه خدمت به مردم است و باعث می‌شود این سازماندهی که از مردم در قالب بسیج انجام شد، گاهی فراتر رود و خودش را در قالب ملت نشان دهد.

 

احمدی ادامه داد: این همان فرهنگ و تفکر بسیجی و همچنین سازماندهی مردم در قالب بسیج است که در مراسمات و بزنگاهایی که نظام و مملکت به حضور ملت نیاز دارد خود را نشان می دهند.

 

وی حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و برگزاری مراسم باشکوه و عظمت سردار سلیمانی را تبلور ظهور و حصور بسیج در جمهوری اسلامی خواند و تاکید کرد: همچنین همدلی و مقاومت مردم ما در مقابله با بیماری کرونا علی‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه که توسط دنیای استکبار بر ما تحمیل شد توانستیم به خوبی این موضوع را مدیریت کنیم و اقدامات ما به گوش دشمنان کشور رسید همه این‌ها حاصل همان تفکر بسیجی است‌.

 

فرمانده سپاه آبادان با اشاره به اجرای ویژه برنامه های هفته بسیج نیز اذعان کرد: در این هفته ۱۴۴ ویژه برنامه تدارک دیده ایم که برگزاری اردوهای جهادی، درمان و ویزیت رایگان، توزیع بسته‌های معیشتی و گردهمایی بسیجیان از برنامه‌های شاخص های آن است.

 

وی از برپایی میز خدمت در روز (جمعه ۵ آذر) در مصلای نماز جمعه آبادان خبر داد و یاد آور شد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور خانواده های شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی یادواره شهدای چوئبده، اجرای مسابقات بومی محلی، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست روشن گری با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، ازدواج آسان و تبیین آسیب های فضای مجازی، افتتاح کارگاه بسته بندی خرما، همایش سران عشایر متطقه، برگزاری یادواره شهیده سال، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری یادواره شهید آبروی محله، رژه موتوری، برگزاری دوره آموزشی تعمیرات وسایل سرمایشی و دوره های علمی و پژوهشی، برپایی ارودهای سیاحتی و زیارتی، توزیع بسته های لوازم تحریر در میان دانش آموزان بی بضاعت، تولید و ارسال موشن گرافی در فضای مجازی، برگزاری مسابقه کتابخوانی سند گمنامی میان بسیجیان، دیدار با خانواده های شهدای سلامت و خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای بسیجی، برپایی کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی، نشست بصیرتی جریان شناسی سیاسی، ویژه برنامه سکوی روایتگری، رزمایش شبکه تربیتی صالحین و ... نیز از دیگر برنامه های ویژه این هفته است که در سطح شهرستان آبادان به همت پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می‌شود تا این شجره طیبه را نهادینه کرده و این فرهنگ را گسترش دهیم.

 

کد خبر 1118712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha