مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله شبستری برگزار می شود

مراسم تکریم و بزرگداشت فقیه وارسته، مجاهد نستوه و عمار انقلاب اسلامی، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه سابق تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم تکریم و بزرگداشت فقیه وارسته، مجاهد نستوه و عمار انقلاب اسلامی، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور اقشار مختلف مردم در تبریز برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، این مجلس بزرگداشت از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی پنج شنبه هفته جاری ۴ آذر از ساعت 10 صبح تا 12 در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اعضای بیت آن مرحوم همراه خواهد بود؛ با سخنرانی حضرت حجت الاسلام سیدرضی بلاغی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: فقیه وارسته، مجاهد نستوه، عمار انقلاب، یار دیرین ولایت و انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله محسن مجتهدشبستری الگوی فاخری از علم و فقاهت و اجتهاد و ولایتمداری بودند.

فقیهی که در دوران عمر با برکت خود در سنگرهای متعدد و مسئولیت های خطیر حضور داشته و مخلصانه در ترویج و نشر اندیشه های ناب انقلاب اسلامی، علوم اسلامی و شعائر دینی و مذهبی اهتمام ورزیدند؛ و در مدت حضورشان در استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز و همچنین نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمات شایسته ای را برای انقلاب اسلامی و علی الخصوص مردم شریف آذربایجان و امت شهید پرور تبریز انجام دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از کلیه خواهران و برادران، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، روحانیت معزز و ائمه جمعه شهرستانهای استان، کلیه مسئولین و کارمندان ادارات و نهادها، اصناف و بازاریان، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان و دانشگاهیان و عموم اقشار مختلف مردم قدرشناس دعوت  کرد با شرکت در این مجلس، یاد و نام آن مجاهد نستوه را گرامی بدارند.

کد خبر 1118722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha