ادامه امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به آسیب دیدگان از آبگرفتگی ها در شوشتر

آهنگر شوشتری از ادامه امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به آسیب دیدگان از آبگرفتگی ها در شوشتر خبر داد و گفت: ۲ مرکز اسکان اضطراری جهت پذیرش خانوارهای آسیب‌دیده در مدارس شهرک علم الهدی آماده سازی و تجهیز شده است.

«احمدعلی آهنگر شوشتری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی ها با مشارکت اعضای جمعیت هلال احمر و گروه های جهادی اظهار کرد: این غذاها با همکاری فرمانداری و شرکت های امام خمینی (ره) وکارون تامین شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر افزود: با توجه به اینکه آبگرفتگی در بخشی از شهرک علم الهدی فروکش کرده است، امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی به بیش از ۶۰ خانوار ساکن در این منطقه آغاز شد.

 

وی عنوان کرد: ۲ مرکز اسکان اضطراری نیز در مدارس شهید امیدی واقع در منطقه گلزار و دبیرستان کشاورز واقع در شهرک علم الهدی آماده سازی و تجهیز شد که پذیرش خانوارهای آسیب دیده در این مراکز در حال انجام است.

 

آهنگر تصریح کرد: بازگشایی مسیر مسدود شده دفع آب های سطحی در این شهرک نیز با همکاری و تلاش تیم های هلال احمر، تیپ مخصوص ۴۵ تکاور ارتش، شهرداری، آبفا و راه و ترابری صورت گرفت.

 

کد خبر 1118740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha