«مجید درویشی» سکاندار فرمانداری ورامین شد

طی مراسمی و با حضور استاندار تهران و مسئولین محلی «مجید درویشی» بعنوان فرماندار شهرستان ورامین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،  آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ورامین با حضور محسن منصوری استاندار تهران و مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم از کاغذلو به عنوان فرماندار سابق ورامین تقدیر شد و سکان فرمانداری شهرستان ورامین به دست مجید درویشی سپرده شد.

گفتنی است که در این مراسم محسن منصوری، استاندار تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین و حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

مجید درویشی در این مراسم که در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد، اظهار داشت: مردم ورامین آغازگر و پیشرو در ایجاد و تداوم حرکت ۴۰ ساله انقلاب هستند.

وی افزود: در این دوره با کمک از همه جریانات و دلسوزان و مردم امیدوارم در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی در دولت سازی اسلامی و نظام سازی اسلامی نهادینه کنیم.

سرپرست فرمانداری ورامین بیان داشت: سالم سازی دستگاه‌های شهرستان توقع مردم از دولت جوان انقلابی است، برای خدمت به مردم دست یاری به سوی همه نخبگان، مردم ورامین و رؤسای ادارات و نهادها دراز می‌کنم و از آنان کمک خواهم گرفت.

کد خبر 1118779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha