مسائل مربوط به کارکنان قراردادی مدت موقت وزارت نفت ساماندهی می‌شود

مولوی از ساماندهی مسائل مربوط به کارکنان قراردادی مدت موقت وزارت نفت خبر داد و گفت: این موضوع در تمامی زمینه‌ها به ویژه تدوین مقررات و مباحث مالی و بودجه‌ای نیازمند حمایت از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

«سید محمد مولوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از ساماندهی مسائل مربوط به کارکنان قراردادی شاغل در بدنه دولت به ویژه وزارت نفت توسط معاون منابع انسانی وزیر نفت خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، نظر به اینکه مباحث ساماندهی کارکنان قراردادی مدت موقت در تمامی زمینه‌ها به ویژه تدوین مقررات و مباحث مالی و بودجه‌ای نیازمند حمایت از سوی همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، با حضور در شرکت‌های عملیاتی و عظیم‌ترین شرکت‌ها از نزدیک با فعالین و نمایندگان کارگری ارتباط برقرار شد.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خواسته به حق کارکنان قرارداد موقت افزود: با در نظر گرفتن این نکته که بخش عظیمی از چرخ صنعت نفت به دستان پرتوان کارگران این صنعت در حال چرخش است و عدالت محوری باعث ایجاد انگیزه و توان مضاعف در این دستان خواهد شد؛ خوشبختانه پیگیری‌های جدی در این راستا صورت گرفت.

 

وی اضافه کرد: امید است با تغییر در معیشت و اقتصاد کارکنان علاوه بر ایجاد انگیزه و نشاط، با امید به آینده‌ای روشن برای این قشر زحمتکش، دعای خیرشان نیز بدرقه راه مسئولان و مدیران صنعت نفت شود.

 

مولوی عدالت در نظام پرداخت که از سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب بود را یکی از خواسته های کارکنان قرارداد موقت دانست و تصریح کرد: همچنین همسان سازی حقوق پرسنل، امعان نظر به تبصره ۳ ماده ۲۹ قانون پنج ساله برنامه ششم توسعه و پرداخت فوق العاده های عمومی شغل و محل اشتغال از دیگر خواسته های این قشر زحمتکش بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 

کد خبر 1118784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha