ایستگاه اهداء کتاب و استقرار میز خدمت در بهارستان

جمعه ۲۸ آبان‌ماه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، میز خدمت و ایستگاه اهداء کتاب، توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان در مصلی شهر گلستان برپا شد .

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان ایستگاه اهدای کتاب با موضوعات سیاسی، مذهبی، آیینی و ادبیات در مصلای نمازجمعه شهر گلستان برپا و مورد استقبال نمازگزاران واقع شد.

قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این اقدام فرهنگی در راستای توسعه‌ حداکثری فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ایجاد فضای فرهنگی مناسب، عمومی کردن فرهنگ کتابخوانی در بین آحاد مختلف و معرفی کتاب‌های مناسب در میان جامعه هدف مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

همچنین میز خدمت با حضور قاسمی رئیس این اداره در کنار سایر مسئولین ادارات نیز در محل مصلی امام خمینی شهر گلستان دایر و قاسمی پاسخگویی سوالات مراجعین شد.

فاطمه قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیان داشت: در این برنامه که هر ساله از سوی فرمانداری و ستاد نمازجمعه شهرستان برگزار می شود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با حضور فعال خود، می کوشد خدمات خود را در بخش فرهنگی و هنری به مردم معرفی نماید.

وی افزود: ارتباط مستقیم بین مسئولان و مردم میتواند موجب تقویت همدلی و ایجاد فضای پویاتر در جامعه گردد.

گفتنی است: قاسمی به سوالات مراجعین در خصوص مراحل چاپ و نشر کتاب، برگزاری همایش های فرهنگی هنری و چگونگی شرکت در مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی پاسخ داد و راهنمایی های لازم برای آنها صورت گرفت.

کد خبر 1118795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha