اولویت اصلی تبلیغات اسلامی شناسایی آسیب های اجتماعی و فرهنگی در محلات حاشیه نشین است

حجت الاسلام احمدی، گفت: اولویت اصلی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در سالجاری موضوع آسیب های اجتماعی و فرهنگی در محلات حاشیه نشین استان و شهر کرمانشاه بوده و تبلیغات اسلامی کرمانشاه درحال راه اندازی پایگاه های اجتماعی در این محلات است.

 

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:یکی از فعالیت اصلی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در موضوع آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین ایجاد هماهنگی و پشتیبانی از گروه‌های جهادی مستقر در مناطق مختلف و ایجاد ارتباط بین گروه های جهادی، خیرین و مسئولان مربوطه است.


 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: یکی از مشکلات عمده محلات حاشیه‌نشین جزیره‌ای عمل کردن نهادها و گروه های جهادی است که موجب شده روند کار در این مناطق با کندی پیش رود زیرا هر گروه در جهت اهداف خود عمل می‌کند.

 

وی خاطر نشان کرد: در اتاق رصد تبلیغات اسلامی موانع، مشکلات، ضعف ها و تهدیدها و فرصت ها براساس مدل مدیریت swot در حال گردآوری و تجزیه و تحلیل است.

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی کرمانشاه برای حمایت از هیات مذهبی در خط حاشیه شهر کرمانشاه آمادگی دارد از آنها پشتیبانی و حمایت کند .

کد خبر 1118842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha