اقدامات فرهنگی اجتماعی باید بر پایه هنر باشد 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: اقدامات فرهنگی اجتماعی باید بر پایه هنر باشد تا اثربخشی لازم را در جامعه هدف داشته و بتوان روند مهار و مدیریت معضلات را شتاب بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱ آذر ماه گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول با امام جمعه جیرفت دیدار کرد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در این دیدار، با اشاره به اهمیت حمایت از گروه های هنری، گفت: تمامی گروه‌های هنری مورد نیاز جامعه اسلامی است.


امام جمعه جیرفت افزود: تاثیر هنر بر مخاطب بسیار ماندگار است و از این مجرا می‌توان معارف ناب اسلامی را به نحو موثری در در جامعه تبیین و نهادینه کرد.


وی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی اجتماعی باید بر پایه هنر باشد تا اثربخشی لازم را در جامعه هدف داشته و بتوان روند مهار و مدیریت معضلات را شتاب بخشید.


حجت‌الاسلام تارم ابراز کرد: سرعت تحقق اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هنر و ایفای نقش هنرمندان انقلابی دوچندان می شود.


امام جمعه جیرفت اظهار کرد: گروه سرود سردار شهید پایدار جیرفت باید الگویی برای ظهور گروه‌های سرود فاخر از مدارس و مساجد این شهرستان باشد.


وی در خاتمه خاطرنشان کرد: انتظار است همه مسئولین خود را موظف به حمایت مادی و معنوی از گروه‌های هنری بدانند.

کد خبر 1118855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha