تهیه و توزیع کفش برای کودکان بی بضاعت

رحیمی از تهیه و توزیع ۲۰ جفت کفش برای کودکان خانواده های بی بضاعت توسط کانون فرهنگی شهید رحیمی خبر داد.

«فاطمه رحیمی» با اشاره به اینکه شناسایی و کمک به نیازمندان و دستگیری از این عزیزان یکی از فعالیت های و برنامه های کانون است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ما با شناسایی نیازمندان و نیازهای آنان به کمک خیرین و نیکوکاران و نمازگزاران مسجد اقدام به رفع نیازهای نیازمندان می کنیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی شهرستان خمین با بیان اینکه در آستانه بازگشایی و حضوری شدن مدارس، دانش آموزان نیازمند شناسایی شدند، افزود: جمع آوری کمک های خیرین و اهدا بن خرید کفش به نیازمندان از جمله فعالیت های این کانون بوده است.

 

وی اضافه کرد: در این راستا 20 بن کفش تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شد تا دانش آموزان بتوانند با سلیقه خود و در کنار خانواده به تهیه کفش بپردازند.

 تهیه گوشی برای دانش آموز نیازمند

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا تبلت و گوشی هوشمند نیاز اساسی دانش آموزان شده است، گفت: تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان به همت کانون و همکاری خیرین از دیگر فعالیت های انجام شده در این کانون است.

 

وی اضافه کرد: تهیه یک عدد گوشی هوشمند و اهدا به دانش آموز نیازمند نیز در این ایام از جمله کارهایی بود که با کمک و مساعدت خیرین انجام شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی، کمک به ازدواج جوانان را از امور مهمی دانست که همگان باید به آن توجه کنند و گفت: شناسایی زوجین نیازمند و رفع مشکلات آنها در قالب تهیه لوازم ضروری منزل، هدیه ازدواج در قالب تهیه حلقه ازدواج برای زوج نیازمند و .... از دیگر فعالیت های است که در طول سال انجام می شود.

همدلی باغداران روستای خان آباد خمین با نیازمندان

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی خمین ضمن تقدیر از همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران با این کانون در راستای رسیدگی به نیازمندان و محرومین، بیان کرد: باغداران روستای خان آباد خمین، در حرکتی فرهنگی باغشان  را در اختیار ما گذاشتند تا بتوانیم با برداشت محصول سیب کمکی به خانواده های نیازمند یکنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه کانون فرهنگی شهید رحیمی در کنار فعالیت های آموزشی، اقدامات گسترده ای را در راستای کمک به نیازمندان و فرهنگ سازی در این زمینه دارد، بیان کرد: اعضای کانون به همراه خانواده های کم بضاعت در قالب اردوی جهادی به باغهای خان آباد رفته و علاوه بر آشنایی با برداشت محصول کمک به نیازمندان و همدلی و همراهی با اقشار آسیب پذیر و همچنین بخشش و  انفاق را آموزش دیدند.

 

رحیمی اضافه کرد: محصول باغ سیب روستای خان آباد در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

تهیه آش نذری و توزیع در بین بچه های محله فیروز آباد

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی جذب جوانان به مساجد و ترویج فرهنگی دینی و انفاق را یکی از مهمترین برنامه های کانون دانست و بیان کرد: طبخ آش نذری و توزیع آن در بین بچه ها از طرف کانون و مسجد از جمله فعالیت های فرهنگی کانون است که در این راستا این عزیزان از کودکی با فعالیت های فرهنگی و جمعی آشنا می شوند.

 

وی برپایی سفره حضرت رقیه (س) و حضور کودکان و دختران جوان و نوجوان در این مراسم را راهی برای آشنایی هر چه بیشتر این عزیزان با فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی دانست و بیان کرد: در کنار این سفره نذری کودکان با حضرت رقیه(س) و زندگی ایشان آشنا شدند.

کد خبر 1118861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha