شبستان رسانه برتر در حوزه پوشش خبری برنامه های دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه

خبرگزاری شبستان کرمانشاه با انعکاس و انتشار اخبار دانشکده علوم و معارف قرآنی در کرمانشاه بعنوان رسانه برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، مسعود اقبالی گفت: پوشش اخبار دینی به کمک خبرنگاران برخاسته از مساجد یکی از  ویژگی منحصر بفرد خبرگزاری شبستان  است.

 

معاون دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه افزود: همانطور که پیامبران ما از طریق وحی توانستند جامعه را از جریان تاریکی و گمراهی مطلع سازند، خبرنگاران متعهد نیز با صدا و تصویر خبری و قلم و کاغذشان مردم جامعه را از پیرامونشان آگاه می کنند. 

 

وی خاطر نشان کرد: خبرگزاری شبستان در راستای ترویج و تبلیغ احکام دینی و اسلامی رسالتی بزرگ دارد و امروز فعالیت های که معمولا در مراکز تبلیغی ما به ویژه مساجد به عنوان کارآمدترین جایگاه در تبلیغ دین انجام می شود می تواند از طریق این خبرگزاری توسعه و گسترش یابد.

 

اقبالی تصریح کرد: این خبرگزاری در تقویت جایگاه مساجد و نماز جماعات می تواند عالی ترین نقش را ایفا کرده و که در این راستا نیز تا کنون توانسته موفق عمل کند.

 

گفتنی است در پایان از خبرنگار وخبرگزاری شبستان در کرمانشاه در راستای انعکاس و پوشش اخبار صادقانه دانشکده علوم و معارف قرآنی در استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1118880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha