رعب و وحشت در دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی / آماده باش صهیونیست ها در قدس

به دنبال عملیات استشهادی ابوشخیدم در قدس، اشغالگران صهیونیستی از ترس خود حالت آماده باش اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «عربی 21»، به دنبال عملیات استشهادی فادی محمود ابوشخیدم در باب السلسله شهرک قدیمی قدش و قتل یک شهرک نشین رژیم صهیونیستی و زخمی شدن چهار نفر دیگر، رعب و وحشت دستگاه های رژیم صهیونیستی را در بر گرفن.

 

یک روزنامه عبری فاش کرد که به دلیل این اوضاع در داخل شهر قدس ابراز نگرانی کرده اند. شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش در آمده اند و از اقدام عملیات استشهاد طلبانه فلسطین نگران هستند.

 

مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی گفتند: هیچ ارتباطی میان عملیات قدس و عملیات چاقو زدن در شهر یافا نیست و عملیات استشهاد طلبانه از سوی حماس صورت گرفته است.

 

نبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که فادی محمود ابو شخیدم مجری عملیات استشهادی امروز در قدس اشغالی از رهبران این جنبش بوده است.

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد: جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: شهید ابو شخیدم زندگی خود را وقف دعوت و جهاد در قدس و مسجد الاقصی کرد و امروز پس از نبردی قهرمانانه علیه اشغالگران اسرائیلی و به هلاکت رساندن و مجروح کردن شماری از آنان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

حماس بیان کرد که این عملیات پیامی بود به دشمن صهیونیستی مبنی بر اینکه ادامه تجاوزات آن علیه مسجد الاقصی، محله سلوان، شیخ جراح و دیگر مناطق فلسطینی بی‌پاسخ نمی‌ماند و این رژیم بهای این تجاوزات را خواهد پرداخت.

 

این جنبش بار دیگر تاکید کرد که گزینه مقاومت با تمامی شیوه‌های آن و در راس آن مقاومت مسلحانه تنها گزینه ممکن برای بازداشتن دشمن از ادامه جنایات خود خواهد بود.

کد خبر 1118885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha