اعزام گروه جهادی بسیج ورزشکاران خوزستان به مناطق زلزله‌زده اندیکا

باقری گفت: گروه جهادی بسیج ورزشکاران خوزستان در روزهای آینده به مناسبت هفته بسیج در راستای اجرای برنامه‌های ‌محرومیت‌زدایی به مناطق زلزله‌زده اندیکا اعزام می‌شود و کمک‌رسانی جهادی و توزیع البسه مورد نیاز را انجام خواهد داد.

«رضا باقری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه سازمان بسیج ورزشکاران وظیفه انجام کار فرهنگی در عرصه ورزش و ترویج اخلاق میان ورزشکاران را بر عهده دارد اظهار کرد: این سازمان همزمان با هفته بسیج، برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است که برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار یکی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با هیئت‌های مختلف ورزشی استانی، انواع مسابقات و رویدادهای ورزشی این هفته به نام هفته بسیج نامگذاری و برگزار می‌شوند.

 

وی اذعان کرد: گروه جهادی بسیج ورزشکاران خوزستان در روزهای آینده در راستای اجرای برنامه‌های ‌محرومیت‌زدایی به مناطق زلزله‌زده اندیکا اعزام می‌شود و کمک‌رسانی جهادی و توزیع البسه مورد نیاز را انجام خواهد داد.

 

باقری یاد آور شد: به مناسبت هفته بسیج، برنامه‌ها و سرفصل‌های متعددی را همچون همایش‌های پیاده‌روی در تمامی شهرستان‌های استان خوزستان داریم.

 

کد خبر 1118886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha