پرداخت تسهیلات اشتغالزا و توزیع بسته های معیشتی به همت بسیج ناحیه حضرت امیرالمؤمنین کرمان

بسیج ناحیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان دو هزار بسته معیشتی توزیع و تسهیلات ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومانی اشتغالزا به ۲۰۰ نفر از افراد واجد شرایط اعطا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، دوشنبه(اول آذر) در حاشیه رزمایش مؤمنانه هفته بسیج؛ این رزمایش را در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و بزرگداشت آیت الله جعفری، امام جمعه فقید کرمان دانست.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) افزود: این رزمایش، همچنین در ۱۸حوزه محلات ناحیه حضرت امیرعلیه السلام اجرا می شود.

 

 

وی گفت: امروز دو هزار بسته حمایتی و معیشتی در هفته بسیج به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین توزیع می شود که ارزش ریالی هر بسته ۶ میلیون ریال است.

 

 

حسینخانی تصریح کرد: این بسته ها میان جامعه هدف آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا با محوریت امام جماعت در مساجد و پایگاه های بسیج در گلباف، راین، ماهان، باغین و مناطق حاشیه شهر کرمان توزیع می شود.

 

 

وی در ادامه اظهار کرد: ۱۳۵ پروژه در راستای محرومیت زدایی در هفته بسیج با همت بسیج و سپاه  در دستور کار است که برخی از این پروژه ها توسط نواحی مقاومت امیرالمومنین علی علیه السلام از جمله احداث چهار واحد مسکونی  و احداث ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام به همت گروه های جهادی در مناطق حاشیه شهر کرمان است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین در پایان گفت: کسانی که در قالب صندوق های قرض الحسنه در محلات مختلف(جامعه هدف) برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی  ثبت نام کردند، این تسهیلات در در هفته بسیج تسهیلات پرداخت می شود.

 

 

وی افزود: در این هفته به ۲۰۰ نفر از  افراد واجدشرایط تسهیلات اشتعالزایی بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان با همکاری بانک های رسالت، صادرات، ملی و تجارت پرداخت می شود.

کد خبر 1118888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha