اعضای نونهالان کانون شهید مطهری میهمان قصه گویی کتابخانه عمومی اصلاندوز شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اعضای نونهالان این کانون میهمان مراسم قصه گویی در کتابخانه عمومی اصلاندوز شدند.

«قدرت الله مهرآوران» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اعضای نونهالان کانون فرهنگی هنری شهید مطهری میهمان مراسم قصه گویی در کتابخانه عمومی اصلاندوز شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری تصریح کرد: این مراسم فرهنگی شامل بخش های از جمله قصه گویی برای کودکان، مسابقه کتابخوانی و معرفی کتاب بود.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان کتابخانه های عمومی اصلاندوز، افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با مشارکت کانون و کتابخانه های عمومی اجرا شد.

 

مهرآوران خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از دوران کودکی آغاز شود و بر همین اساس این برنامه فرهنگی با حضور نونهالان عضو کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا با تجهیز کانون به کتابخانه بتوانیم در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، موفق عمل کنیم.

 

مهرآوران اضافه کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های فرهنگی متنوعی به همین مناسبت در بین اعضای کانون اجرا شده است.

 

کد خبر 1118962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha