با تحقق دولت مردمی، ایران قوی شکل می‌گیرد/ کردستان می‌تواند مرکز فرهنگ و تمدن باشد

وزیر کشور گفت: با به میدان اوردن مردم و تحقق دولت مردمی، ایران قوی شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار کردستان در سنندج اظهار کرد: هرجا نا امنی باشد پیشرفت عقب می‌افتد.

 

وی با بیان اینکه در گذشته دشمنان داخلی تحت حمایت صدام و امروز تحت حمایت آمریکا هستند، افزود: دشمنان هدفی جز ضربه زدن به ما ندارد و در صدد ضربه زدن به ملت سرافراز و با تاریخ کرد هستند و کسانی خود را طرفدار کرد می‌دانند که ضربه‌های بزرگی به آنها زدند.

 

وزیر کشور اعلام کرد: ملت کرد در عالیترین شرایط خود اعلام کرده که دشمنان را از خود رانده است و حق این است که از این شرافت، عزت، پایداری و مقاومت مردم کرد درس گرفته شود.

 

وحیدی با اشاره به اینکه کردستان می‌تواند مرکزی برای توسعه فرهنگ و تمدن باشد، بیان کرد: دانشگاههای کردستان می‌توانند محلی برای پرورش مردم کرد در فرای مرزها نیز باشند و ما با همه ملت‌های کرد روابط خود و صمیمی داریم و سال‌های سال با کرد اقلیم عراق همراه و همسو هستیم.

 

وی اضافه کرد: بیش از پیش باید به کردستان پرداخت و کمبودها را برطرف کرد و از فرهنگ و سرمایه‌های انسانی بعنوان دو رکن قدرتمند و ارزشمند منطقه بهره برد.

 

وی با تقدیر از استاندار قبلی کردستان برای خدمت به مردم استان اضافه کرد: استاندار جدبد نیز باید بکوشند که در خدمت مردم باشند و در پیشرفت بیش از پیش استان کوشا باشیم.

 

وزیر کشور اضافه کرد: هرجایی که از فقر و محرومیت نشانه‌ای است باید برطرف شود و در بخش‌های مختلف صنعت، فرهنگ، کشاورزی، راه و غیره برای توسعه استان کار و تلاش صورت گیرد.

 

وحیدی یادآور شد: فعالیت‌های مهمی در حوزه مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می‌توان انجام داد و برنامه‌های پیشرفت استانی به شکل مدونی با تاکید بر مزیت‌های نسبی و اولویت‌ها باید مورد توجه باشد.

 

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه ویژه دارد و عمران استان‌های مرزی در کانون توجهات است و دولت با اقتدار کار خود را آغاز کرده و با قدم‌های استوار درصدد رفع مشکلات برخواهد آمد و با اعتماد به توان مردم و توان داخلی هر استان و توکل به خدا قدم برخواهد داشت.

 

وزیر کشور گفت: با به میدان اوردن مردم که تحقق دولت مردمی است قطعا ایران قوی خواهیم داشت و دولت مردمی در همه ابعادش شکل خواهد گرفت.

 

کد خبر 1118977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha