توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان جهرم

احمدی جابری گفت: از ابتدای اجرای رزمایش «کمک مومنانه» تا کنون بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده های کم بضاعت شهرستان جهرم توزیع شده است.

«غلامعلی احمدی جابری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در پاسخ به فرمان رهبری انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش «کمک مومنانه» از سال گذشته تا کنون در مراحل مختلف به اجرای این طرح اقدام شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در مناسبت های مختلف از سوی پایگاه های مقاومت بسیج و به همت بسیجیان انجام شده است.

 

وی بیان کرد: مشارکت خیران و نیکوکاران به عنوان رکن اصلی اجرای این طرح ها مطرح بوده و همواره به عنوان یار و همیار بسیجیان به میدان مبارزه با محرومیت زدایی گام برداشته اند.

 

احمدی جابری عنوان کرد: از سال گذشته و با همراهی و مشارکت بسیجیان و خیران، بیش از 50 هزار بسته معیشتی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: این بسته ها حاوی اقلامی همچون، برنج، حبوبات، رب گوجه، روغن نباتی، گوشت و... بوده که با مشارکت بسیجیان در حوزه ها و پایگاه های سطح شهرستان جهرم میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» به منظور حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا، بسته های معیشتی نیز میان خانواده های آنان توزیع شده است.

 

احمدی جابری در پایان از تلاش های پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم و بسیجیان جهادگری که همواره پای کار کمک به محرومان و مستمندان هستند، قدردانی کرد.

 

کد خبر 1119004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha