تیم های بهداشتی درمانی بسیج به مناطق محروم اعزام شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، گفت: سه تیم بهداشتی –درمانی و آموزشی بسیج به منطقه منطقه اشترانکوه ازنا اعزام شد.

سرهنگ « عبدالوحید ملک آرا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، 3 تیم بهداشتی - درمانی  و آموزشی طرح شهید رهنمون به منطقه اشترانکوه ازنا اعزام شد. 

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان افزود: بمناسبت هفته بسیج  و در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان و بهداری سپاه ناحیه ازنا طرح پایش و ویزیت رایگان منطقه اشترانکوه اجرایی شده است.

 

وی ادامه داد: این طرح در روستاهای ده درویشان، عزیزآباد، روستای دره تخت (روستاهای تحت پوشش کمندان) از توابع شهرستان ازنا  اجراء شده است.

 

سرهنگ ملک آرا افزود: این اکیپ شامل: پزشک،ماما، کارشناسان بهداشت خانواده،تغذیه، پیشگیری ومبارزه با بیماریها وبهداشت محیط و حرفه ای و دارویار و سایر نیروهای جهادی تیم را جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی  همراهی کردند.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان داشت: بیماریابی و ویزیت ، مراقبت و آموزش  و ویزیت مادران باردار و آموزش انجام شد.

 

ملک آرا،  با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم این منطقه بیان کرد: علاوه بر انجام ویزیت پزشکی ،دارورسانی رایگان، واکسیناسیون ، آموزش های بهداشت  محیط و حرفه ای و تغذیه ای و مصرف دارویی توسط اعضای بسیج جامعه پزشکی ارائه شد.

کد خبر 1119044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha