مباحث ایمنی در حوزه آموزش شهروندی نیازمند توجه ویژه است

طهوریان عسگری گفت: حوزه ایمنی یکی از مسائل مهم و اولویت‌دار در زندگی شهروندی و آپارتمان نشینی است و این مبحث بایددر حوزه فرهنگ شهروندی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجید طهوریان عسگری» در حاشیه آئین افتتاحیه طرح «هم‌سایگی ایمن» که در مجتمع آفتاب مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کنار منشور حقوق شهروندی یکی از موضوعاتی که باید به صورت ویژه‌ای به آن توجه کنیم، مسائل مرتبط با حوزه ایمنی در آپارتمان‌ها است.


عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس تصریح کرد: همچنین مبحث ایمنی در زندگی شهری یکی از موضوعات مهمی است که باید در حوزه آموزش شهروندی نیز به آن نگاه شود.


وی بیان کرد: در این راستا طرح بسيار خوب «هم‌سایگی ایمن» که با مشارکت سازمان اجتماعي فرهنگي شهرداري مشهد و سازمان آتش‌نشاني در حال برگزاري است، مي‌تواند نقش موثری در حوزه ایمنی شهروندان داشته باشد. 


طهوریان عسکری با اشاره به اینکه حضور موثر در حوزه‌های آتش‌نشانی، بهداشت و درمان و رعایت اخلاق اجتماعی یکی از ضرورت‌هاي زندگي در دنياي امروز است، تصریح کرد: امیدوارم شهروندان عزیز مشهدی در راستای حفظ ایمنی خود و فرزنداشان در مسائل مختلف شهری پیشگام باشند.


وی عنوان کرد: حضور در این طرح و فراگیری مسائل آموزشی مربوط به ایمنی در آپارتمان‌ها کمک می‌کند تا همشهریان در بحران‌ها دچار آسیب نشوند.

کد خبر 1119073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha