معرفی برگزیدگان مسابقه «معرفی کتاب خوب» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

کامرانی گفت: برگزیدگان مسابقه «معرفی کتاب خوب» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 1 آذر) از معرفی برگزیدگان مسابقه «معرفی کتاب خوب» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: برگزیدگان این مسابقه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی معرفی شده اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: مسابقه «معرفی کتاب خوب» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در فضای مجازی برگزار شد و در قالب برنامه «ساعتی با کتاب»، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری فارس با رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقه «معرفی کتاب خوب»، ترویج فعالیت کتاب‌ خوانی با محوریت آشنایی اعضا و مربیان این کانون با کتاب‌ های مناسب و برگزیده و توجه ویژه به شیوه‌ معرفی کتاب برای ترغیب به مطالعه ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری فارس بود.

کامرانی عنوان کرد: برای مربیان در این مسابقه فرصتی فراهم شد تا  بتوانند در یک کار گروهی به اجرای برنامه خلاق خود در زمان مشخص و در فضای مجازی بپردازند.

وی ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی میان مربیان، کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح کیفی و کمی در فعالیت کتاب محور معرفی کتاب، جذب و پایدارسازی اعضا، تقویت و بالا بردن خلاقیت، آشنایی و ایده گرفتن مربیان در شیوه‌ های اجرایی معرفی کتاب، تمرین زندگی و ارتقای سطح مهارت ‌های زندگی با انتخاب مناسب و ترغیب به مطالعه از اهداف مسابقه «معرفی کتاب خوب» بود.

کامرانی اعلام کرد: فلورا افشار‌زاده، کارشناس ‌مسئول فرهنگی از استان اصفهان، لیلا قنواتی‌ فرد، کارشناس فرهنگی استان خوزستان و زهره معماری ‌نسب، کارشناس ‌مسئول فرهنگی استان خراسان رضوی، این رقابت را داوری کردند.

وی ادامه داد: مرکز فرهنگی هنری صدرا با معرفی کتاب «متل ‌واره‌ ها»، مرکز فرهنگی هنری شماره یک جهرم با معرفی کتاب «یک راه بهتر»، مرکز فرهنگی هنری کازرون با معرفی کتاب «ماه من، ماه ما»، مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شیراز با معرفی کتاب «بازی با آوا، بازی با الفبا» و مرکز فرهنگی هنری زرین ‌دشت با معرفی کتاب «گوسفندی که خیلی کوچک بود» به ترتیب رتبه اول تا پنجم مسابقه «معرفی کتاب خوب» را کسب کردند.

کامرانی اعلام کرد: مرکز فرهنگی هنری آباده با معرفی کتاب «تک خال»، مرکز فرهنگی هنری لارستان با معرفی کتاب «ماه من، ماه ما»، مرکز فرهنگی هنری شماره پنج شیراز با معرفی کتاب «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» و مرکز فرهنگی هنری شماره یک شیراز با معرفی کتاب «قیچی که به دنبال کار می‌گشت» نیز شایسته تقدیر شدند.

کد خبر 1119081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha