برگزاری یادواره شهدای زن در کانون رقیه خاتون(س)

دورائی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زن و همچنین سالگرد مادر شهید «عباس حسن پور» گفت:به همت هنرمندان کانونی نمایشگاه هنرهای تجسمی در مسجد امام حسین(ع) دایر می‌شود.

«فاطمه دورائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مظهر مدیریت بسیجی و اسلامی دانست و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب "من سفارش می‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید،البته با همکاری بسیج اظهارکرد: بسیج و کانون‌های مساجد در تلاشند تا با همدلی و مشارکت سلایق و علایق بچه‌های مسجد را پاسخ دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رقیه خاتون (س) مسجد امام حسین(ع) روستای استخربیجار آستانه اشرفیه از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع در این کانون در گرامیداشت هفته بسیج خبرداد و افزود: به همت هنرمندان کانونی نمایشگاه هنرهای تجسمی در مسجد امام حسین(ع) دایر می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زن و همچنین سالگرد مادر شهید «عباس حسن پور» اظهارکرد: قرائت سوره انعام و اهدای آن به روح پرفتوح شهدا و والدین شهدا از دیگر برنامه‌های کانون رقیه خاتون(س) است.

 

به گفته دورائی دیدار با مادر شهید و تکریم از وی، تجلیل از هنرمندان کانون در طرح پیوند مدرسه و مسجد، خواندن نماز امام زمان (عج) و دعای عهد، گلباران و غبارروبی مزار شهدا به ویژه مزار شهید خوش سیرت و شهید مدافع حرم آستانه اشرفیه شهید جمال رضی از برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در کانون است.

 

وی اعلام کرد: زیارت بقاع متبرکه و برپایی سفره حضرت رقیه(س)، توزیع بسته‌های مومنانه، اهدای لباس به نیازمندان و توزیع غذای گرم در یادواره شهدای زن از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه است.

کد خبر 1119107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha