کاهش بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان‌های قم

قدیر گفت: در حال حاضر ۱۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری بوده که حال ۲۸ نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده و نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (دوشنبه اول آذر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در قم گفت: وضعیت استان به حمدالله مطلوب و روند باثباتی را طی می‌کنیم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: روز گذشته 37 بیمار با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کردند که 33 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشته و اقدامات لازم برای بستری آن‌ها فراهم شد.
 

وی افزود: 35 نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها نیز مرخص شده و متأسفانه یک نفر که تست کرونا وی مثبت بود، جان خود را از دست داد.


قدیر گفت: در حال حاضر 166 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری بوده که حال 28 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده و نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: روز گذشته 276 تست کرونا از همشهریان گرفته شد و پاسخ 38 تست از روزهای گذشته نیز، مثبت شده بود که به صاحبان آن‌ها اعلام شد.


وی در خصوص واکسیناسیون کرونا گفت: حدود 70 درصد مردم قم واکسن زده‌اند و در حال حاضر یک‌میلیون و 299 هزار و 469 دوز واکسن در قم تزریق‌شده است.

کد خبر 1119121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha