تفکر بسیجی مانع از تخریب بیت المال می شود/ محرومیت زدایی در مناطق محروم

عباسیان با اشاره به تفکر ناب بسیجی گفت: وجود چنین تفکری بین کارمندان مانع از تخریب و تصرف در بیت المال و اموال عمومی جامعه می شود.

«محمدرضا عباسیان« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: بسیجی فراتر از یک نهاد و سازمان است بلکه بسیجی بودن به نوع تفکر افراد است.

نائب رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان افزود: تفکر بسیجی در بین مردم نهادینه شده و در بسیاری از حوزه ها غالب بوده و این جریان در کشورمان سبب موفقیت در دوران جنگ و نقش آفرینی پس از آن شده که در دیگر کشورها نیز چنین اتفاقی رخ داده و البته عنوان آن متفاوت است اما واقعیت و ماهیت اصلی آن همان نگرش بسیجی است.

 

وی ادامه داد: یک فرد بسیجی دغدغه خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه را دارد و رزمندگان دوران دفاع مقدس هم با چنین نگرشی به میدان ها رفتند و نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

عباسیان با اشاره به اینکه بعضی از افراد در مسئولیت خود کوتاهی می کنند و یا اموال بیت المال را از بین می برند، تصریح‌کرد: وجود تفکر بسیجی بین کارمندان مانع از تخریب و تصرف در بیت المال و اموال عمومی جامعه می شود.

 

وی تقویت چنین دیدگاهی بین مردم و نسل های جدید را برای پیشرفت کشور و کاهش خسارت ها مهم دانست و اذعان داشت: برای این حوزه باید تلاش و همت کرد و سازمان های بسیج در این امر نقش دارند.

 

*محرومیت زدایی در مناطق محروم

 

نائب رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان به فعالیت های بسیج در حوزه های مختلف خدمت رسانی اشاره کرد و اظهارداشت: فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان با محوریت پایگاه ها و مجامع بسیجیان در حال انجام است.

وی افزود: طرح های فرهنگی و آموزش و توانمندسازی در برابر آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد به مواد مخدر توسط بسیجیان در محلات در حال انجام است.

 

عباسیان اضافه کرد: طرح های محرومیت زدایی در مناطق غرب و شرق استان اصفهان و در شهرستان ها اجرایی شده و توانسته بخش زیادی از نیازها را تامین کند.

وی با اشاره به انجام فعالیت های مطالعاتی در حوزه آب گفت: بسیج در این خصوص که مشکل اصفهان است وارد شد و فعالیت پژوهشی را در حال انجام دارد.

 

کد خبر 1119150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha