قدرت بازدارندگی کنونی با تکیه بر تفکر بسیجی به دست آمده است

سردار عبداللهی با بیان اینکه دیگر زمان تهدیدهای دشمنان گذشته است و امروز هیچ احدی جرات تهدید کشور را ندارد گفت: قدرت بازدارندگی کنونی با تکیه بر تفکر بسیجی به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رودبار، سردار «علی عبدالهی» امروز(دوشنبه،۱ آذر) در یادواره شهدای منجیل و حومه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، شکل گیری بسیج و تفکر بسیجی در کشور را اصلی مهم در شکست دشمنان دانست و گفت: فرهنگ بسیجی نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد و بدون شک پشتیبان واقعی نظام بود.


 
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیج یک نعمت الهی و پشتوانه مهم و اثرگذار نطام اسلامی است افزود: بسیج بدون هیچ چشم داشتی داوطلبانه به دل دشمن می زد و بسیاری از پیروزی های دفاع مقدس را مرهون بسیج می دانیم.

 

وی اضافه کرد: ایثار و فداکاری بسیجیان مثال زدنی است و باید این فداکاری‌ها به رشته تحریر درآید که ۹۰ درصد رشادت های بسیجیان مغفول مانده و کسی به آن نپرداخته است.

 

عبداللهی با بیان اینکه روحیه و تفکر بسیجی تمام تجهیزات و قدرت دشمن را از پا در آورده است، تفکر بسیجی را ناجی همه بحران ها دانشت و اظهارداشت: جهاد و ایثار از نگاه بسیجیان یک تکلیف الهی بود و بسیجیان اراده معنوی و ایثارگرانه خود را به دشمن تحمیل کردند.

 

وی نگاه بسیجیان و تفکر بسیجی را محرومیت زدایی در جامعه دانست که در این راستا اقدامات ارزشمندی در مناطق محروم توسط بسیجیان صورت گرفته است و بیان کرد: بسیجیان در بحران های مختلف از قبیل سیل، زلزله و کرونا بر مشکلات فائق امدند و به کمک مردم شتافتند.

 

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح پاندمی کرونا و تلاش بسیجیان در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و از تولید روزانه ۲۰ میلیون ماسک توسط بسیجیان در این ایام خبرداد.

 

وی با با بیان اینکه بسیج سند بیمه انقلاب اسلامی است تصریح کرد: بسیج این شجره طیبه می بایست مورد حمایت معنوی مردم قرار گیرد.

 

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید جوانان را به سمت بسیج سوق دهیم تا بر قدرت دفاعی کشور افزوده شود، منویات مقام معظم رهبری مبنی بر "قوی شدن" را مورد اشاره قرار داد و گفت: تهدیدها و تحریم های دشمن علیه نظام اسلامی، سبب شد تا قدرت نظامی و دفاعی کشور افزایش پیدا کرد.

 

وی تاکید کرد: قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی قوی قرار دارد. دیگر زمان تهدیدهای دشمنان گذشته است و امروز هیچ احدی جرات تهدید کشور را ندارد.

 

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن فهمیده است که ایران دیگر روزهای ضعیف را پشت سر گذاشته است متذکر شد: ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست.

 

وی بیان کرد: دشمن در جنگ سایبری هم نمی تواند با ایران در بیافتد.

 

عبداللهی با تاکید بر اینکه در تربیت نیروهای انقلابی، متعهد و دلسوز بکوشیم، با اشاره به انگیزه، شور و نشاط جوانان انقلابی و جان بر کف نطام اسلامی، اظهارکرد: جوانان انقلابی امروز با انگیزه تر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند.

 

وی با اشاره به برخی مشکلات در کشور و لزوم رفع آن با تکیه بر روحیه بسیجی و جهادی بیان کرد: مردم در مقابل مشکلاتی که از سوی کم کاری برخی مسئولان ایجاد شدند مقاومت کردند و هیچ وقت در مقابل دشمن زانو خم کنند.

 

عبداللهی با بیان اینکه موفقیت و گره گشایی مشکلات نزدیک است خاطرنشان کرد: وحدت رمز موفقیت امروز نظام است و مسئولان باید با وحدت و همدلی در فکر رفع مشکلات مردم باشند.

کد خبر 1119167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha