بسته شدن طرح رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی

دبیرکل جامعه فرهنگیان کشور گفت: هفته آینده رتبه‌ بندی معلمان در مجلس بسته و برای تصویب نهایی به شورای نگهبان فرستاده خواهد شد که با توجه به همکاری دولت در تأمین منابع مالی موضوع، در تأیید شورای نگهبان تردیدی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی کریمی فیروز جائی» امروز (۱ آذر) در نشست با جامعه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در شرکت سایپا امروز خط تولیدی را افتتاح کردیم که باعث افزایش میزان صادرات محصولات در کشور خواهد شد.

 

دبیرکل جامعه فرهنگیان کشور افزود: برای نجات آموزش و پرورش کشور در چهار دهه گذشته کم لطفی شد و نشان این موضوع مدیریت وزارت آموزش و پرورش در آغاز دولت‌ها با سرپرست است.

 

وی به عدم اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان از نهایت دقت و توجه مجلس به موضوع آموزش و پرورش در جامعه دارد.

 

کریمی فیروز جائی عنوان کرد: چهارشنبه گذشته در کمیسیون مجلس در زمینه طرح رتبه‌ بندی مجلس مصوب و به صحن مجلس فرستاده شد و برای این موضوع ۱۲ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

دبیرکل جامعه فرهنگیان کشور افزود: هفته آینده رتبه‌ بندی معلمان در مجلس بسته و برای تصویب نهایی به شورای نگهبان فرستاده خواهد شد که با توجه به همکاری دولت در تأمین منابع مالی موضوع در تأیید شورای نگهبان تردیدی وجود ندارد.

 

وی به زمان عملیاتی شدن طرح همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم تامین منابع مالی این موضوع، احتمال تحقق در سال‌جاری وجود ندارد، اما برای سال آینده تمام تلاش برای تحقق این طرح به کار بسته می‌شود.

 

کریمی فیروز جانی گفت: موتور محرکه در آموزش و پرورش وجود نیروهای انسانی و معلمان متعهد و باسواد است، طرح رتبه بندی معلمان باعث می‌شود که معلمان از سایر کارمندان دولت متمایز می‌کند و یک رده جدید علمی و آموزشی برای معلمان ایجاد خواهد شد.
 

دبیرکل جامعه فرهنگیان کشور در پایان  به انتخاب نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان به عنوان عضو شورای عالی آموزش گفت: به مردم حوزه انتخابیه مهدی روشنفکر جهت انتخاب چنین فردی به عنوان نماینده تبریک می گویم، چرا که نماینده شما در شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان یک مرجع تصمیم گیری برای اعضا حضور دارد.
 

گفتنی اسست در پایان این نشست، محمد کریم حبیب ‌الهی به عنوان قائم مقام جامعه اسلامی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.
 

 
 
کد خبر 1119169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha