حفاظت از انقلاب و اسلام مسئولیت مشترک ملت ایران و جهان اسلامی است

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه حفاظت از انقلاب و اسلام مسئولیت مشترک ملت ایران و جهان اسلامی است، گفت: شهدا در دفاع از انقلاب و اسلام وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و جان خود را به عنوان بهترین سرمایه زندگی فدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» شامگاه (۱ آذر) در یادواره شهدای مسجد بلال اظهار کرد: هر آنچه خداوند در این دنیا آفریده است بی‌مسئولیت نیست حالا یا متوجه این مهم می شویم یا نه.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انسان اشرف مخلوقات خداوند است که اختیار دارد و مسئولیت او از همه بیشتر است، گفت: انسان ها مسئولیت های فراوانی در حوزه فردی و اجتماعی دارند اما حفاظت از انقلاب و اسلام مسئولیت مشترک ملت ایران و جهان اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه شهدا در دفاع از انقلاب و اسلام وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و جان خود را به عنوان بهترین سرمایه زندگی فدا کردند، مطرح کرد: برگزاری یادواره های شهدا بهانه ای برای تجلیل از خانواده شهدا است.

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان هستند، ادامه داد: دشمنان به دنبال این است که با سیاه نمایی و برجسته کردن نقاط ضعف کشور، جوانان را ناامید کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران ۱۹ سال عضو ناظر پیمان شانگهای بود اما در دولت سیزدهم عضو رسمی شد و این به برکت خون شهدا است، گفت: قدرت انقلاب روز به روز افزوده می شود و کشتی ها نفتی ایران به لبنان و ونزوئلا صادر می شود.

 

وی بیان کرد: امروز مسئولیت مشترک من و شما، حمایت از دولت سیزدهم است که امید را در جامعه روشن می کند.

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه اکنون دولت سیزدهم وارث بدهی ۱۳ هزار میلیارد تومانی دولت های قبلی است که باید پرداخت کند، گفت: حل مشکلات کشور زمان‌ می برد و حداقل باید هشت ماه صبر داشته باشیم و به دولت مهلت دهیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه رتبه بندی معلمان نیازمند ۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است، افزود: اما فروش اموال دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان است که تنها بخش کمی از این بودجه را تأمین می کند.

 

وی با تأکید بر لزوم تعیین سریعتر استاندار خراسان جنوبی، ادامه داد: چون در این وضعیت بلاتکلیفی برخی از مسئولان استانی وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند.

 

خسروی اسفزار با بیان اینکه دولت برخلاف برخی بی‌انصافی ها روزنامه ها در این ۱۰۰ روز به خوبی کار کرده است، افزود: الگوی آیت الله رئیسی در مدیریت میدانی کشور، شهدا و حاج قاسم سلیمانی است و در سیاست خارجی مقتدرانه اصرار دارند که مذاکره فقط برای لغو تمام تحریم انجام می شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برگزاری روزانه جلسه با مسئولان امنیتی و اقتصادی برای جلوگیری از فساد، ایجاد امنیت داخلی با وجود همجواری با افغانستان، تامین سلامت مردم با افزایش واکسیناسیون، مدیریت فتنه بنزین و حمله سایبری به کارت های سوخت بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم طی ۱۰۰ روز گذشته است.

 

 

کد خبر 1119222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha