۲ جهرمی در بین برگزیدگان هفته کتاب استان فارس

مجتبی امیرزاده گفت: کتابداران جهرمی در جمع برترین های حوزه کتاب و کتاب خوانی استان فارس قرار گرفتند.

«مجتبی امیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان فارس با تقدیر از کتابداران و مروجان کتابخوانی برگزیده در استان برگزار شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی جهرم افزود:‌ در این مراسم از 31 برگزیده فعال در حوزه کتابخانه‌های عمومی شامل کتابداران برتر استان، کتابخانه‌های نهادی برتر، خدمتگزار برتر، کتابخوانان برتر استان در رده های سنی، خیرین و انجمن های برتر، و فعالیت های برگزیده در فضای مجازی تجلیل شد.

 

وی با اشاره به برترین های حوزه کتاب در شهرستان جهرم، بیان کرد: در این مراسم «طاهره رجبی» از کتابخانه عمومی «امام صادق (ع)» شهر «قطب‌آباد» در بخش مسئولین برتر و «سمانه رستمی» از کتابخانه «شهدای علویه» در بخش فعالیت خدمات شاخص کتابخانه‌ای برگزیده شدند.

 

امیرزاده عنوان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم، ۹ کتابخانه‌ی مستقل دارد که از این تعداد، سه کتابخانه در بخش خفر، ۲ کتابخانه در بخش مرکزی، یک کتابخانه در بخش «کردیان» و ۲ کتابخانه‌ مشارکتی در کتابخانه‌ «تابش» وابسته به اداره آموزش و پرورش و یک کتابخانه‌ مشارکتی در زندان جهرم دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان نزدیک به ۱۳ هزار نفر عضو داریم که چهار هزار نفر آن‌ها فعال هستند و با کتابخانه‌های شهرستان ارتباط مستمر دارند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم ۱۶ کارمند و تعداد قابل توجهی رابط در روستاهای کم‌ جمعیت داشته که بیش از ۱۲ هزار نسخه به کتاب‌های شهرستان تزریق شده است

کد خبر 1119242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha