انجام ۷۸ عملیات توسط آتش نشانان جهرم در آبان ماه امسال

عشایری گفت: در یک ماه گذشته تعداد ۷۸ عملیات در زمینه های مختلف از سوی آتش نشانان پایگاه های مختلف شهر جهرم انجام شده است.

«محسن عشایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ماه گذشته، تعداد ۷۸ عملیات در زمینه های مختلف از سوی آتش نشانان پایگاه های مختلف شهر جهرم انجام شده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم افزود: در این راستا ۶ عملیات امداد فرد محبوس در منزل، ۵ عملیات امداد آسانسور و ۲ مورد امداد سقوط در چاه و ارتفاع توسط آتش نشانان جهرمی انجام شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین آتش نشانان در مهرماه امسال یک مورد امداد خودکشی، ۱۱ مورد امداد جاده و تصادفات، سه مورد امداد انگشتر و چرخ گوشت و ۲۷ مورد امداد جانور موزی و حیوان وحشی را با موفقیت به ثمر رسانده اند.

 

عشایری عنوان کرد: در همین مدت ۲۶ مورد امدادرسانی به جانوران و حیوانات وحشی و چهار مورد ایمن سازی را انجام داده و چهار عملیات متفرقه را انجام داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای عملیات‌های آتش نشانان جهرمی به منظور اطفای حریق، یک مورد آتش سوزی منزل مسکونی، سه مورد آتش سوزی باغ، سه آتش سوزی خوردو و ۱۲ مورد آتش سوزی ضایعات از سوی آتش نشانان اطفا شده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم ادامه داد: از دیگر عملیات‌های آتش نشانان در آبان ماه امسال نیز می توان یک مورد آتش سوزی انبار اشاره کرد.

 

عشایری در پایان اظهار کرد: در مجموع توسط عوامل سه پایگاه آتش نشانی در شهر جهرم، تعداد ۲۰ مورد آتش سوزی در ماه گذشته اطفا شده است که نسبت به مهرماه پنج درصد کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 1119248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha