خادمی اسلام و ولایت بهترین مدال افتخار شهداست

سردار قاسمی با تأکید بر اینکه باید از الگوی شهدا به نحو احسن استفاده کنیم، گفت: خادمی اسلام و ولایت بهترین مدال افتخار رزمندگان و شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (۲ آذر) در مراسم یادواره ملی لاله های روشن اظهار کرد: یکی از بهترین مدال های افتخار رزمندگان و شهدا این بود که خادم اسلام و ولایت بودند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فلسفه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یک فلسفه قرآنی و دینی است، گفت: شهدا زنده اند چون شهادت مرگ نیست و حیات و عزت ابدی است و لذا بهترین روش انتقال انسان از عالمی به عالم دیگر است.

 

وی با گرامیداشت هفته بسیج، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) فرمود: «تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.»

 

سردار قاسمی با بیان اینکه بسیج خالصانه و برای رضای خدا سازماندهی شد و خدمات بسیج در همه دوران انقلاب مثل خورشید می درخشد، افزود: بزرگترین و ابرقدرت معنوی دنیا در بسیج است و در هیچ کجای دنیا این روحیه معنوی بسیج وجود ندارد و همین رمز ماندگاری انقلاب و فرهنگ شهید و شهادت است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید از الگوی شهدا به نحو احسن استفاده کنیم، گفت: بسیج بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور است که باید پیش رو و پیش برنده باشد.

 

وی با بیان اینکه بسیجیان باید بهترین خدمت را به جامعه داشته باشد و موانع  و مشکلات کشور را بردارد و حمایت کند، عنوان کرد: بسیج متصل به قدرت پایان ناپذیر مردم است و نباید او را از عقبه مردمی آن جدا کنیم.

 

سردار قاسمی با تأکید بر اینکه عزت و کمال ما از مسیر رضای خدا می گذرد که شهدا از همین مسیر رفتند، بیان کرد: بسیج نهادی مردمی و برخاسته از متن ملت است و امروز نیاز جامعه ما اخلاق و معرفت است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شهدا مجسمه اخلاص، تقوا و از خودگذشتگی بودند و باید شرایط را در خود ایجاد کنیم تا به فیض شهادت برسیم.

کد خبر 1119300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha