زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره جامعه یکی از مهمترین اهداف بسیج است

برسلانی گفت: بسیج در همه عرصه ها حاضر است و تمام تلاش و توان خود را برای زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره شهرستان های مختلف و جامعه به کار گرفته است.

«احمد برسلانی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در حاشیه افتتاح خانه های محروم بهشهر اظهار کرد: تشکیل بسیج از سوی امام راحل، الهام الهی بوده و ثمرات آن تاکنون در جامعه جاری و ساری است و امیدواریم با استفاده از توان این نیرو به اهداف عالیه خود در نظام دست یابیم.

 

 

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: بسیج در همه عرصه ها حاضر است و تمام تلاش و توان خود را برای زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره شهرستان های مختلف و جامعه به کار گرفته است و با توان مردم، خیران و دستگاههای اجرایی پروژه های محرومیت زدایی خوبی در شهرستان های مختلف مازندران اجرایی شده است.

وی با اشاره به افتتاح 3 خانه محروم و 4 یادمان شهدا در بهشهر خاطر نشان کرد: این خانه های محروم و یادمان شهدا با هزینه 500 میلیون تومان بوده که به همت بسیج و گروههای جهادی اجرایی شد و 210 نفر روز در این کار خدمت ارائه دادند.

 

 

برسلانی گفت: کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی و خیران در این کار کمک کار ما در ساخت خانه محروم و یادمان شهدا بودند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: 28 واحد مسکونی در بهشهر در دست ساخت است که در مناسبت های مختلف افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

وی یادآور شد: بسیج دوران بعد از دفاع مقدس در راه بازسازی کشور اقدامات ارزنده‌ای انجام داد و اکنون هم در میدان عمل و در قالب گروه های جهادی خدمات مهمی را در شهر و روستاها به گروه های هدف ارائه می کند و ساخت خانه محروم یکی از فعالیت های بسیج است.

کد خبر 1119312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha