برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته بسیج در کانون امام علی(ع) نکا

افشارزاده از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این مسابقات به دلیل وجود ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و محدود برگزار شد.

« مجتبی افشارزاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: هر ساله در ایام گرامیداشت هفته بسیج مسابقات فراوانی در عرصه قهرمانی و همگانی برگزار می شد ولی امسال شیوع ویروس کرونا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و محدود برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: کانون امام علی(ع) نکا در هفته بسیج امسال هم همچون سال های گذشته در بخش های مختلف وارد عرصه شده و برای توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی تلاش دارد و در بخش ورزشی هم مسابقات ورزشی برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان به ویژه با استفاده از ابزارهای هنری و هنرمندانه می‌تواند تاثیرات خیلی خوبی داشته باشد، خاطر نشان کرد: سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های مهم کانون مساجد برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت با تکریم از خانواده شهداست که در هفته بسیج هم این برنامه با قوت اجرایی می شود. 

 

 

افشارزاده از اجرای حدود 10 عنوان برنامه در هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها با استفاده از هنر و ابزارهای فرهنگی و به صورت خلاقانه در این هفته برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: نشست های حلقه های صالحین، پیاده روی خانوادگی، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی، سه شنبه های تکریم، تجلیل از فعالان فرهنگی، گشت رضویون، اردوی زیارتی به امامزاده یوسف(ع) بهشهر، دیدار چهره به چهره با مردم و پیگیری مشکلات از برنامه های مهم هفته مبارک بسیج در کوی مهرگان نکاست.

وی یادآور شد: هفته بسیج فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با ولایت و نشان دادن توانمندی ها و آمادگی های خود در دفاع از انقلاب و ارزش های نظام است و همه ما باید با تمام توان پای کار انقلاب باشیم.

کد خبر 1119321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha