محورهای همایش ملی ایران و همسایگان تشریح شد

مدیرعامل مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام با بر شماری محورهای همایش ملی ایران و همسایگان گفت: سیاست همسایگی، ایران و ترتیبات امنیتی منطقه ای، ایران و همگرایی اقتصادی منطقه ای، ایران و همکاریهای زیست محیطی منطقه ای از محورهای این همایش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پیش نشست ملی همایش ایران و همسایگان با موضوع «سياست همسايگي» با حضور سرلشکر صفوي، محمدحسن شيخ الاسلامي، مسئولان مركز مطالعات وزارت امور خارجه و مركز آينده پژوهي جهان اسلام برگزار شد.

 

سید حمزه صفوی مدیرعامل مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام در این نشست با بر شماری محورهای همایش ملی ایران و همسایگان گفت: سیاست همسایگی، ایران و ترتیبات امنیتی منطقه ای، ایران و همگرایی اقتصادی منطقه ای، ایران و همکاریهای زیست محیطی منطقه ای، تعاملات علمی، فرهنگی و تمدنی ایران و همسایگان، کدهای ژئوپلتیک ایران و همسایگان، رقابتهای ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک ایران و همسایگان، ایران و محور مقاومت، ایران، همسایگان و کریدورهای منطقهای و بین المللی، ایران و سازمان همکاری های شانگهای محورهای اصلی این همایش هستند.

 

وی افزود: اساتید و کارشناسان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس Ian.iiwfs.com مقالات خودشان را ارسال کنند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران خاطرنشان ساخت: این همایش با دبیری علمی دکتر سیدجلال دهقانی فیروزآبادی و با مشارکت وزارت امور خارجه و مرکز آینده پژوهی جهان اسلام و با همکاری دانشگاههای علامه طباطبایی، تهران، شهید بهشتی، تربیت مدرس و سایر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در بهمن ماه سال 1400 برگزار خواهد شد

کد خبر 1119339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha