مجلس با تمام توان از مدیریت شهری و روستایی حمایت می کند

شریعتی، افزایش درآمد پایدار برای شهرداری مهمترین عامل برای توسعه پایدار دانست و گفت: مجلس با تمام توان از مدیریت شهری و روستایی حمایت می کند و همه تلاش ما برای رفع مشکلات مردم در جامعه است.

به گزارش خبرنگار شبستان از مازندران، « غلامرضا شریعتی» امروز ( 2 آذر) در نشست با شهردار نکا و اعضای شورای اسلامی شهر نکا به با هدف بررسی های مشکلات شهری و رفع موانع اظهار کرد: افزایش تلاش برای ایجاد درآمد پایدار از نیازهای مهم برای توسعه شهرهاست.

 

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه درآمدهای پایدار از سوی دولت به مجلس ارسال شده و در آن منابع مالی که شهرداری‌ها می‌توانند بر اساس آن برای کسب منابع پایدار اقدام کنند، احصاء شده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش ما برای عمران و آبادانی شهری و منطقه ای و ایجاد آرامش برای مردم است و با تمام توان در این بخش در مجلس از حق و حقوق مردم دفاع می کنیم.

 

 

شریعتی، افزایش درآمد پایدار برای شهرداری مهمترین عامل برای توسعه پایدار دانست و تصریح کرد: مجلس با تمام توان از مدیریت شهری و روستایی حمایت می کند و همه تلاش ما برای رفع مشکلات مردم در جامعه است.

 

 

به گزارش شبستان، در این جلسه «غلامرضا شریعتی» نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه افزایش درآمد پایدار برای شهرداری از مسائل مهم شهری است؛ قول همکاری و هماهمگی برای رفع مشکلات و معضلات شهری و پیگیری امور را ارائه کرد.

کد خبر 1119394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha